تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از دانلود نرم‌افزار حل مسائل ریاضی با دوربین تا نرم‌افزار مشاهده آنلاین زمین

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می توان پیدا کرد که کاربر گوشی های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است.

حال اگر در طول هفته فرصت نمی کنید تا برنامه های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده ایم.

دانلود موزیلا فایرفاکس Firefox Browser 57.0 ، پرطرفدارترین مرورگر گوشی های هوشمند

مرورگر موزیلا فایرفاکس بدون اغراق یکی از بهترین و پرسرعت ترین مرورگر های وب است. فایرفاکس با قابلیت تنظیمات اختصاصی و  محافظت پیشرفته از حریم خصوصی، در برابر هکر های اینترنتی نیز بسیار مقاوم است. قابلیت های متعدد و شخصی سازی موجب استقبال فراوان از این مرورگر است.

دانلود مرورگر محبوب فایرفاکس برای تلفن هوشمند

دانلود Free Adblocker Browser 60.020؛ مرورگر پر سرعت و ضد تبلیغ

حتما برای شما نیز پیش آمده که در حال گشت و گذار در وب، تبلیغات زیاد موجب اذیت و آزارتان شده باشد. شما می توانید با دانلود نرم افزار Free Adblocker Browser تبلیغات آزار دهنده را حذف کنید و از وب گردی خود لذت ببرید.

این نرم افزار از اجرای هرگونه تبلیغات جلوگیری و علاوه بر آن در مصرف باتری صرفه جویی می کند و میزان مصرف دیتا را نیز کاهش می دهد. این مرورگر پرقدرت دارای سرعتی بالاست و از ورود به صفحاتی که در آنها کدهای مخرب وجود دارد جلوگیری میکند.

Free Adblocker Browser

 دانلود OneDrive 5.0 ؛ برنامه رسمی مایکروسافت وان درایو 

نرم افزار OneDrive ، نرم افزار رسمی شرکت مایکروسافت است که برای انتقال اطلاعات بر روی فضای ابری این شرکت ارائه شده است. با استفاده از این نرم افزار می‌توانید فایل های انتخابی خود را از طریق گوشی با هر دستگاه دیگری از جمله کامپیوتر به اشتراک بگذارید. در اصل نرم افزار وان درایو یک فضای ذخیره سازی هوشمند است که میتواند اطلاعات شما را در کمترین زمان به محل دلخواهتان بر روی هر سیستمی انتقال دهید.

دانلود OneDrive 4.15 - برنامه رسمی مایکروسافت وان درایو دانلود 3.0 ISS Live Full ؛ مشاهده آنلاین زمین از ایستگاه فضایی

نرم افزار ISS Live - HD Earth viewing برنامه ای فوق العاده است که به وسیله آن می توانید این تجربه هیجان انگیز را داشته باشید که به صورت آنلاین و زنده زمین را از ایستگاه فضایی بین المللی مشاهده کنید. تصاویری که از این نرم افزار مشاهده می کنید از فاصله 400 کیلومتری زمین ضبط شده و با کیفیت HD برای شما ارسال می شود و شما می توانید روی نقشه زوم و مکان دلخواه خود را مشاهده کنید و از لحظه مورد نظر خود عکس بگیرید یا آن را با دیگران به اشتراک بگذارید. این نرم افزار بیش از 500 میلیون بار دانلود شده و در گوگل پلی نمره عالی 4.5 از 5.0 را دریافت کرده است.

ISS Live - HD Earth viewing

 دانلود مرورگر CM Browser 5.22 برای اندروید و ios؛ لذت امنیت و سرعت در وبگردی با برنامه‌ای کم‌حجم 

نرم افزار CM Browser یک مرورگر حرفه ای برای بارگذاری صفحات وب در گوشی است. یکی از ویژگی هایی که این مرورگر را از دیگر نرم افزار ها متمایز کرده، داشتن امنیت بسیار بالای آن است. به محض آن که به وب سایتی وارد شوید که حاوی کدهای مخرب و مشکل ساز باشد این مرورگر به شما هشدار خواهد داد تا از وارد شدن به آن وب سایت خودداری کنید.


دانلود مرورگر CM Browser برای اندروید و ios ؛ لذت امنیت و سرعت در وبگردی با برنامه‌ای کم‌حجم

 دانلود CamScanner 5.2.0 برای اندروید و ios؛ اسکن اسناد با استفاده از گوشی 

در دنیای امروز که استفاده از کاغذ کمتر و کمتر شده و اسناد به صورت دیجیتال نگهداری می‌شود احتمالا همه نیاز دارند یک نسخه دیجیتال از اسناد خود داشته باشند. شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که برای کاری اداری مجبور شده باشید ده‌ها برگه کاغذ را به همراه خود از این سو به آن سو ببرید، یا اینکه در کاری اداری  برای حفظ یک نسخه از اسنادتان مجبور باشید مکرر به دفتر نشر آن اداره برای کپی از هر سند مراجعه کنید.


CamScanner

دانلود Meme Generator 4.119؛ برنامه ساخت ترول

شاید شما هم در فضای مجازی با تصاویر ترول برخورد کرده باشید و دوست داشته باشید خودتان هم این تصاویر را خلق کنید. با Meme Generator می توانید جالب ترین الگوهای رفتاری را ایجاد کنید و آنها را با دوستان خود از طریق شبکه های اجتماعی نظیر؛ واتس‌اپ، گوگل پلاس، ایمیل، Dropbox ، پیکاسا و ... به اشتراک بگذارید.

Meme Generator

دانلود PhotoMath 4.0.3؛ حل مسائل ریاضی با دوربین

نرم افزار Photomath – Camera Calculator یکی از بهترین ابزارها در زمینه حل مسائل ریاضی است. همانطور که می دانید مسائل ریاضی و درک نکردن آن، یکی از مشکلات بیشتر انسان ها است. با استفاده از این نرم افزار می توانید مسائل ریاضی را به آسانی پاسخ دهید. برای این کار لازم است فقط دوربین خود را روی سوال بگیرید تا پاسخ را دریافت کنید. این نرم افزار توانسته است در گوگل پلی نمره عالی 4.5 از 5.0 را کسب کند.

Photomath Camera Calculator

 دانلود 4.2.1.2 Telegram Plus Messenger؛ تلگرام پلاس

امروزه تلگرام یکی از پرطرفدارترین پیام رسان ها در کشور به حساب می‌آید که بیش از 20 میلیون کاربر ایرانی برایش تخمین زده می شود. نسخه رسمی تلگرام در هر بروز رسانی ویژگی های جدیدی به نرم افزار خود اضافه می کند. اما برخی نسخه های غیر رسمی هم از این نرم افزار  منتشر شده است که حتی قابلیت های بیشتر هم دارد.

Telegram Plus Messenger

 دانلود Fotor Photo Editor Full 4.8.0.56؛ ویرایشگر تصویر فوتور 

نرم افزار Fotor Photo Editor یکی از بهترین برنامه ها در زمینه ویرایش تصاویر است که با بیش از 10 میلیون بار دانلود توسط کاربران، توانسته لقب محبوب ترین ویرایشگر را به دست آورد. با استفاده از این نرم افزار می توانید تصاویر را از گالری خود انتخاب کنید و به طور مستقیم عکس‌ها را به صورت حرفه ای ویرایش کنید. به علاوه، این برنامه دارای 6 حالت مختلف در عکاسی نیز هست که با آنها می توانید تصاویر باکیفیت و جذابی خلق کنید. نرم‌افزار Fotor Photo Editor در گوگل پلی نمره عالی 4.5 از 5.0 را کسب کرده است.

Fotor Photo Editor 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از دانلود نرم‌افزار حل مسائل ریاضی با دوربین تا نرم‌افزار مشاهده آنلاین زمین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..