تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دو شکست و یک پیروزی سهم لژیونرهای هندبال ایران

دینامو بخارست در ادامه روند عملکرد ضعیف خود در اروپا شب گذشته شکستی دیگر را متحمل شد.

به گزارش شما نیوز ،به گزارش "ورزش سه " : از هفته هشتم لیگ قهرمانان اروپا و از گروه C این مسابقات تیم دیناموبخارست در شبی که الله کرم استکی و سید علیرضا موسوی و سعید حیدری راد را در ترکیب خود داشت و همینطور نبود سجاد استکی به دلیل مصدومیت در اسلوونی به مصاف تیم گورینجه رفتند و برا هفتم بار در این فصل بازی خود را با نتیجه 33 بر 29 واگذار کردند تا عملا دیگر شانسی برای حضور در مرحله بعدی مسابقات نداشته باشند ؛ در این دیدار الله کرم استکی 4 گل ؛ علیرضا موسوی در دفاع موثر ظاهر شد و سعید حیدری راد نیز با ثبت 25 درصد سیو عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشتند.

در دیگر دیدار نیز تیم کادیتن شافهاوزن سوئیس که پویا نوروزی نژاد پخش جوان تیم ملی هندبال کشورمان را در اختیار دارد به مصاف تیم قدرتمند آدمار د لئون اسپانیا رفتند ؛ نیمه اول این دیدار با پیروزی 15 بر 10 میهمان اسپانیایی به پایان رسید و در نیمه دوم نیز با وجود تلاش های زیاد بازیکنان کادیتن شافهاوزن اختلاف به وجود آمده جبران نشد تا در نهایت با حساب 23 بر 24 مغلوب حریف اسپانیایی خود شوند و از شانس صعود کمی نیز برخوردار باشند برای حضور در مرحله بعد این بازی ها در این دیدار پویا نوروزی نژاد 3 گل برای کادیتن به ثمر رساند.


در آخرین دیدار شب گذشته نیز تیم استوابخارست که محسن باباصفری را در اختیار دارد و با ظاهری کاملا متفاوت نسبت به فصل پیش خود در رقابت های زیمبرلیور لیگ رومانی حاضر شده است در شبی که ستاره اول این تیم سنگربان ملی پوش ایران بود توانست با حساب 29 بر 22 میزبان خود والشوی را شکست دهد و جای خود را در رده اول زیمبرلیور لیگ رومانی مستحکم تر کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دو شکست و یک پیروزی سهم لژیونرهای هندبال ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..