تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اقدام غیر انسانی فیس‌ بوک علیه زلزله زدگان ایران

شبکه اجتماعی فیس‌ بوک کمک‌ها به زلزله‌ زدگان ایران را بابت تحریم‌های آمریکا مسدود کرده است.

به گزارش شما نیوز ، فیس‌ بوک، صفحه‌ای که یک ایرانی مقیم آمریکا برای جمع‌آوری کمک‌های مالی جهت کمک به زلزله‌ زدگان کرمانشاه ایجاد کرده بود را به دلیل مغایرت با قوانین تحریمی آمریکا حذف کرد.

محمد نجفی، پزشک ایرانی مقیم دیترویت، اخیرا با راه‌اندازی این صفحه بیش از ۲۰۰ هزار دلار کمک مالی برای قربانیان زلزله در ایران جمع‌ آوری کرده بود اما فیس‌ بوک به وی اعلام کرد که این وجوه به دلیل مغایرت با تحریم‌های آمریکا برای او آزاد نخواهند شد.

نجفی در روز اول این اقدام پیامی از فیس‌ بوک دریافت کرد مبنی بر اینکه کمک فوق تا زمانی که وی مجوز لازم از وزارت خزانه داری آمریکا به این شبکه اجتماعی ارائه نکند، آزاد نمی‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اقدام غیر انسانی فیس‌ بوک علیه زلزله زدگان ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..