تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شهادت ارتشی فداکار حین کمک به مردم زلزله زده کرمانشاه (تصاویر)

شهادت ارتشی فداکار حین کمک به مردم زلزله زده کرمانشاه 

 

به گزارش ایران ناز زلزله مهیب و خسارتبار کرمانشاه سبب کشته شدن هموطنان زیادی گردیده بود. با اقدام سریع و جان فشانانه ارتشیهای غیور مردم زیادی در این زلزله نجات پیدا کردند.

 

  یکی از نیروهای ارتش در حین امدادرسانی به زلزله زدگان شهید شد.  روابط عمومی هلال احمر استان کرمانشاه اعلام کرد:سروان حسن نیرپور از نیروهای پایگاه هوانیروز کرمانشاه حین امداد رسانی به زلزله زدگان در روستای کوییک مجید منطقه ازگله به علت ایست قلبی، به شهادت رسید.

 

شهادت ارتشی فداکار حین کمک به مردم زلزله زده کرمانشاه (تصاویر)

 

براساس گزارش روابط عمومی هلال احمر استان به دلیل شلوغی جاده امکان تردد آمبولانس در این منطقه وجود نداشت.

 

روابط عمومی هلال احمر استان کرمانشاه از مردم درخواست کرد، از تردد غیر ضروری در مسیر منطقه زلزله زده خودداری کنند و کمک های خود را از طریق جمعیت هلال احمر ارسال کنند .

 

شهادت ارتشی فداکار حین کمک به مردم زلزله زده کرمانشاه (تصاویر)

 

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شهادت ارتشی فداکار حین کمک به مردم زلزله زده کرمانشاه (تصاویر)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..