تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اگر می‌شد، برابر PSG دو اتوبوس پارک می‌کردم

۶۳۲۲۸۶

۳۲۵۵  بازدید

سرمربی باتجربه ایتالیایی برای تیم های یوونتوس، رم و ناپولی در اروپا آرزوی موفقیت دارد اما در صورت شکست آن ها، حامی پاری سن ژرمن خواهد بود.

طرفداری: کلودیو رانیری، سرمربی 65 ساله و مشهور ایتالیایی که در این فصل با نانت فرانسه نیز به نتایج خوبی دست یافته است، امیدوار است تا تیم های ایتالیایی در اروپا موفق شوند. به نقل از فوتبال ایتالیا، رانیری در کنفرانس خبری خود گفت:

من همیشه امیدوارم تیم های ایتالیایی مثل یوونتوس، رم یا ناپولی قهرمان لیگ قهرمانان شوند اما در صورت شکست آن ها، من هوادار پاری سن ژرمن خواهم بود چون این باعث تقویت فوتبال فرانسه خواهد شد و هم اکنون، من بخشی از فوتبال فرانسه هستم. رویارویی با مثلث خطرناک پاری سن ژرمن؟ اگر می توانستم، با بیست و دو بازیکن بازی می کردم و دو اتوبوس در برابر دروازه پارک می کردم. یا می توانم همانند مون پلیه که موفق به گرفتن تساوی بدون گل از پی اس جی شد، با پنج مدافع بازی کنم. خارج از شوخی، می خواهم تیمم آرام و مصمم باشد. می دانیم که ممکن است این بازی را ببازیم اما باید با کیفیت هایی که تا این جای فصل نشان داده ایم، بجنگیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اگر می‌شد، برابر PSG دو اتوبوس پارک می‌کردم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..