تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تسلیم سینوزیت در برابر گیاهان دارویی/ ورشکستگی بیخ گوش شرکت‌های دانش بنیان/ آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون منصب قضا/ نکات طلایی برای رفتار با کودکان خاص

تسلیم سینوزیت در برابر گیاهان دارویی/ ورشکستگی بیخ گوش شرکت‌های دانش بنیان/ آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون منصب قضا/ نکات طلایی برای رفتار با کودکان خاصبه گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر امروز موفق به رصد اخبار علمی پزشکی نشده‌اید، برترین اخبار امروز این سرویس خبری را از نگاه کاربران در ادامه دنبال کنید.

تسلیم سینوزیت در برابر گیاهان دارویی
نوشیدن دمنوش‌ها در فصل‌های پاییز و زمستان بسیار مفید است و نقش موثری در پیشگیری از ابتلا به بیماری‌های مختلف دارند.

ثبت‌نام بیش از ۱۰ هزار نفر در مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه فنی و حرفه‌ای
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: در تکمیل ظرفیت دوره کاردانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای بیش از ۱۰ هزار نفر ثبت‌نام کرده‌اند.

عینک سه بعدی که خانه ساخته نشده را به شما نشان می‌دهد
شرکت‌های دانش بنیان موفق به شبیه ساز ساختمانی چند بعدی شده اند که در آن شخص در خانه از پیش ساخته نشده قرار می‌گیرد.

نکات طلایی برای رفتار با کودکان خاص
خانواده‌ها نقش مهمی در تربیت فرزندان دارند، وقتی کودک در شرایط خاصی قرار می‌گیرد این نفش مهم‌تر جلوه می‌کند.

ورشکستگی بیخ گوش شرکت‌های دانش بنیان
رئیس دانشکده فناوری نوین پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: اگر بستر درآمدزایی شرکت‌های دانش‌بنیان مهیا نشود با ورشکستگی این شرکت‌ها رو به رو می‌شویم.

11 درصد مدارس مناطق زلزله‌زده کرمانشاه غیرقابل استفاده است
نظرپور گفت: ۷۸ مدرسه با ۴۱۵ کلاس بر اثر زلزله استان کرمانشاه غیرقابل استفاده شده که این آمار معادل ۱۱ درصد مدارس استان است.

ناخن‌هایی مقاوم با استفاده از ماسک‌های طبیعی
بسیاری از بانوان به دنبال راهی برای تقویت ناخن‌های خود و جلوگیری از شکنندگی آنها هستند که برای این کار باید از ماسک‌های طبیعی استفاده کنند.

مهلت ثبت‌نام آزمون منصب قضا امروز پایان می‌یابد
مهلت ثبت‌نام آزمون منصب قضا تا ساعت ۲۴ امروز (پنج شنبه ۲۵ آبان ماه ۱۳۹۶) به پایان می‌رسد.

ساخت مدرسه به همت انجمن بیهوشی در کرمانشاه
سلیمی از ساخت یک مدرسه در کرمانشاه به همت انجمن بیهوشی خبر داد و گفت: قسمت عمده هزینه ساخت این مدرسه از محل درآمد برگزاری سیزدهمین کنگره بین المللی آنستزیولوژی خواهد بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تسلیم سینوزیت در برابر گیاهان دارویی/ ورشکستگی بیخ گوش شرکت‌های دانش بنیان/ آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون منصب قضا/ نکات طلایی برای رفتار با کودکان خاص»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..