تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تسلیت انجمن اسلامى دانشجویان لندن به زلزله‌زدگان غرب کشور

تسلیت انجمن اسلامى دانشجویان لندن به زلزله‌زدگان

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ انجمن اسلامی دانشجویان لندن در پیامی ضمن ابراز تسلیت، از مسئولین خواست موجبات آرامش بازماندگان زلزله غرب کشور را فراهم کنند.

متن پیام تسلیت انجمن اسلامی دانشجویان به زلزله‌زدگان:

اعضاى انجمن اسلامى دانشجویان در لندن مصیبت وارد شده به هموطنان عزیز در زلزله مناطق غربى کشور و همین طور مردم عراق را تسلیت عرض نموده و از خداوند منان براى خانواده هاى داغدار، مجروحین و آسیب دیدگان این حادثه تلخ طلب صبر و آرامش دارد.

در این پیام در خصوص لزوم اتحاد مردم و مسئولین برای نجات جان بازماندگان آمده است: امید است که مردم و مسئولین دست در دست یکدیگر و با اتحاد و همدلى بتوانند اندکى از بار غم و اندوه خانواده هاى داغدار کاسته و موجبات برقرارى آرامش را براى آسیب دیدگان این حادثه دردناک و مردم این مناطق فراهم آورند.

انجمن اسلامی دانشجویان لندن یادآور شد: کانون توحید لندن نهایت تلاش خود را در زمینه کمک رسانى و جمع آورى کمک هاى مالى براى ارسال به این مناطق انجام خواهد داد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تسلیت انجمن اسلامى دانشجویان لندن به زلزله‌زدگان غرب کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..