تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یک پاساژ در تهران پلمب شد

در پی اخطار‌های قبلی و برابر دستور معاون دادستان تهران، پاساژ ناایمن خواجه نوری واقع در خیابان امیرکبیر در منطقه ۱۲؛ با حضور عوامل انتظامی و شهرداری پلمب شد.

به گزارش شما نیوز ، پیمان حسین محسنی شهردار منطقه 12 اظهار کرد: ما در منطقه 12 عزم جدی داریم تا نسبت به ایمن سازی و رفع خطر املاک ناایمن با بهره گیری از تمامی ابزار قانونی اقدام کنیم.
وی افزود: در خصوص پاساژ اروپا و مبصر که در گذشته صورت پذیرفته، مالکان نسبت به اجرای دقیق دستورالعمل آتش نشانی و همچنین اخذ تاییدیه استحکام بنا اقدام کرده اند که به زودی نتایج رضایتمندی شهروندان و مالکان ثمره اش مشخص می‌شود.

محسنی در پایان گفت: ما تمامی تلاش خود را در خصوص ایمن سازی حداکثری زندگی شهروندان در قلب طهران به انجام خواهیم رساند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یک پاساژ در تهران پلمب شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..