تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عمل جراحی قلب برای یک مار + فیلم

ماری که مورد عمل جراحی باز قلب قرار گرفت+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک مار قهوه ای در استرالیا در حالی پیدا شد که بر اثر جراحت قلب آن در حال تپیدن از بدنش بیرون زده بود. این مار به بیمارستان حیوانات انتقال داده شد و توسط یک متخصص به نام استیفن کوتر مورد عمل جراحی قرار گرفت.

استیفن پس از قرار دادن  قلب این خزنده  در جای خود، محل جراحت را بخیه زد تا مار بتواند پس از مدتی به زندگی طبیعی خود ادامه دهد. گفتنی است؛ دکتر استیفن از سال 1995 به کار خود مشغول شده و با عشق فراوان در زمینه نجات حیوانات فعالیت می کند.

انتهای پیام/

ماری که مورد عمل جراحی قلب قرار گرفت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عمل جراحی قلب برای یک مار + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..