تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افشاگری درباره دلیل نماندن دی‌ماریا در اولدترافورد

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛  3 سال از زمانی که آنخل دی‌ماریا رئال مادرید را به مقصد منچستریونایتد ترک کرد می‌گذرد و حالا مترجم باشگاه انگلیس ناگفته‌های جالبی را از یک سال حضور این بازیکن آرژانتینی در اولدترافورد عنوان کرده است.

دبورا گومس، زنی که در زمان انتقال 75 میلیون یورویی دی‌ماریا به من‌یونایتد مترجم این تیم بود، در گفت‌و‌گو با شبکه اسپورته اینتراتیوو، درباره دلیل کوتاه بودن مدت حضور بال آرژانیتنی حال حاضر پاری‌سن‌ژرمن در تیم قبلی‌اش (یک فصل)، گفت: دلیل اول نماندن دی‌ماریا در اولدترافورد این بود که نمی‌توانست با هیچ کسی در تیم ارتباط بگیرد و دومین دلیلش هم این بود که فهمید باشگاه با او نه به خاطر اینکه می‌تواند برایش جام بیاورد و نه به خاطر توانایی‌های فنی‌اش بلکه به خاطر محبوبیتش و امکان فروش زیاد پیراهن‌هایش، قرارداد بسته است.

دبورا گومس با اعتراف به این موضوع که شخصاً شنیده است که مسئولان باشگاه منچستریونایتد درباره دی‌ماریا به عنوان یک ابزار برای رسیدن به اهداف مالی، نه ورزشی صحبت می‌کنند و این موضوع بازیکن آرژانتینی را ناراحت کرده است، ادامه داد: این چیزی بود که من خودم از مسئولان باشگاه شنیدم. آنها می‌گفتند «پیراهن دی‌ماریا خوب فروش می‌رود پس باید او را بخریم». به خاطر همین هم بود که دی‌ماریا از وضعیتش در منچستریونایتد ناراضی بود.

مترجم پیشین باشگاه منچستریونایتد سپس به تغییرات زیادی که در رویکرد این تیم پس از بازنشستگی سرالکس فرگوسن به وجود آمد اشاره داشت و تأکید کرد: بعد از ماجرای دی‌ماریا بود که من فهمیدم که از زمان بازنشستگی سرالکس فرگوسن، باشگاه تمایلش به کسب موفقیت‌های فوتبالی را از دست داده است. برای مسئولان باشگاه فقط پول، پول و پول است که اهمیت دارد. آنها می‌گویند پول داشته باش، همه چیز تمام است. به همین دلیل آنها وقتی تصمیم به خرید یک بازیکن می‌گیرند این سؤال را مطرح می‌کنند که «کدام بازیکن برای ما بیشتر پول می‌آورد؟». آنها به میزان تعهد و علاقه آن بازیکن نسبت به تیم نگاه نمی‌کنند. آنها فقط منافع مالی‌شان را در نظر می‌گیرند.

دی‌ماریا پس از یک فصل کم فروغ در منچستریونایتد راهی پاری‌سن‌ژرمن شد.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/

افشاگری مترجم سابق منچستریونایتد 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افشاگری درباره دلیل نماندن دی‌ماریا در اولدترافورد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..