تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درگذشت بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون/ رهبر انقلاب از کارگردان فیلم «ویلایی‌ها‌» تقدیر کرد/بیان مطالبات رهبری از زبان رئیس اوقاف

برترین اخبار امروز سرویس فرهنگی در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون درگذشت/تقدیر مقام معظم رهبری از کارگردان فیلم «ویلایی‌ها»/زیباترین خانه آسیا و اقیانوسیه کجاست؟به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر امروز موفق به رصد اخبار فرهنگی نشده‌اید، برترین اخبار امروز این سرویس خبری را از نگاه کاربران در ادامه دنبال کنید. 

بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون درگذشت

 محمد پورستار از بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران در ۷۸ سالگی بر اثر سکته قلبی درگذشت.

تقدیر مقام معظم رهبری از کارگردان فیلم «ویلایی‌ها» + فیلم

چندی پیش، رهبر معظم انقلاب پس از دیدن فیلم ویلایی‌ها، از کارگردان این فیلم سینمایی قدردانی کردند.

مطالبات رهبری مبنی بر پیوند وقف با رشد علمی کشور امسال به صورت رسمی ابلاغ شد/ بعضی از مسئولان اجرایی قصد خارج کردن ملک از وقف دارند

حجت الاسلام و‌ المسلمین محمدی به مناسبت هفته وقف در بازدید از باشگاه خبرنگاران جوان به سوالاتی درباره وقف پاسخ داد.

شخصیت پیامبر اسلام (ص) در کدام موزه‌ها انعکاس یافته است؟

شخصیت پیامبر اسلام به واسطه آنچه از زندگی وی بر جای مانده در موزه‌های ترکیه و دبی ماندگار شده است.

پیامبر اسلام (ص) و امام علی (ع)، چه چیزهایی را وقف کردند؟

کتاب خداو سیره و سخنان اهل‌بیت (ع) مملو از توصیه و تأکید نسبت به کارهای خیر است و اولین واقف در اسلام، پیامبر اکرم (ص) بودند.

داستان‌های شگرف از امام حسن (ع)

امامان معصوم (ع) از علم غیب برخوردار بودند و از حوادثی که در آینده اتفاق می‌افتاد، اطلاع داشتند و با خواست خداوند متعال، کارهایی می‌کردند که از پس انسان های عادی بر نمی‌آمد.

گالری‌هایی که در هفته پایانی آبان ماه برپاست

یکی از مواهب خداوندی است که سبب آرامش روح انسان می‌شود. برای همین پیشنهاد گالری‌گردی را در طول هفته برای شما داریم که در اینجا به معرفی اجمالی برخی از آنها می‌پردازیم.

روایت آیت‌الله خامنه‌ای از اولین دیدار با علامه جعفری

رهبر انقلاب درباره علامه جعفری فرمودند: در آقای جعفری (رحمةالله‌علیه) خصوصیات برجسته‌ای بود که به‌نظر من همه‌ اینها برای نسل جوان و پژوهنده و اهل علم و تحقیق الگوست.

زیباترین خانه آسیا و اقیانوسیه کجاست؟

زیباترین خانه آسیا و اقیانوسیه که امروزه با عنوان خانه شیخ بهایی شناخته می‌شود، در بافت تاریخی استان اصفهان قرار گرفته است.

حضرت محمد (ص) چند فرزند و همسر داشت؟

آنچه که تا به امروز درباره اولاد و یا همسران پیامبر اکرم (ص) نقل شده است، روایات و یا گفته‌هایی است، که بار‌ها به وجود چهار فرزند دختر و یازده همسر تاکید کرده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درگذشت بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون/ رهبر انقلاب از کارگردان فیلم «ویلایی‌ها‌» تقدیر کرد/بیان مطالبات رهبری از زبان رئیس اوقاف»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..