تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شیخ منصور به من گفت که قصد جذب مسی را دارد

روبینیو، ستاره برزیلی سابق منچسترسیتی اولین بازیکن بزرگی بود که شیخ منصور اماراتی برای سیتیزن ها به خدمت گرفت.

به گزارش شما نیوز ، روبینیو تابستان 2008 در حالی که کمتر کسی جدایی اش از رئال را باور داشت، راهی منچسترسیتی شد. او البته چلسی را ترجیح می داد ولی مسئولان رئال در نهایت با انتقال او به منچسترسیتی موافقت کردند.

روبینیو که حالا در 33 سالگی برای مینیه روی برزیل بازی می کند، به دیلی میل گفت:« زمان پیوستنم به سیتی، چند بار با شیخ منصور(مالک سیتی) صحبت کردم. او به من گفت که کاکا و مسی را جذب خواهند کرد. کاکا به سیتی بسیار نزدیک شده بود ولی مسی برعکس. از همان آغاز مشخص بود که شیخ منصور چه فرد جاه طلبی است. او قصد داشت سیتی را به بهترین تیم دنیا تبدیل کند و حالا ببینید که آنها چه تیمی دارند.

بهترین مربی دنیا(گواردیولا) به همراه بازیکنان بزرگ زیادی الان در سیتی حضور دارند و برای همه جام ها می جنگند.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شیخ منصور به من گفت که قصد جذب مسی را دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..