تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آسیب پذیری در «سامانه آیداتیس» وجود نداشته است

سازمان فناوری اطلاعات:

آسیب پذیری در سامانه آیداتیس وزارت بهداشت وجود نداشته استبه گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات ایران، در پی درج اخبار غیرواقعی در خصوص هک سامانه مرتبط با مدیریت توزیع قرص متادون در کشور و دسترسی و نشت اطلاعات هویتی تعداد قابل توجهی از افراد ، مرکز مدیریت امداد و هماهنگی عملیات رخدادهای رایانهای (مرکز ماهر) موضوع را با هماهنگی مرکز فناورری اطلاعات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بررسی و پس از ارزیابی های دقیق فنی مشخص شد در سامانه مذکور هیچ گونه آسیب پذیری که منجر به دسترسی اطلاعات اعلان شده شود وجود نداشته و موارد منتشر شده ساختگی و ارتباطی با دادههای ذخیره شده در این سامانه نداشته است.

لازم به ذکر است برای دریافت هرگونه اطلاعات و آگاهی های امنیتی و همچنین درخواست امداد و کمک فوری در موارد بروز رخداد یا حادثه رایانهای به آدرس مرکز ماهر با عنوان www.certcc.ir مراجعه و یا از طریق شماره تلفن 22115950-021 و آدرس ایمیل cert@certcc.ir اطلاع رسانی کنید.

انتهای پیام/

عدم نشت اطلاعات از سامانه آیداتیس وزارت بهداشت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آسیب پذیری در «سامانه آیداتیس» وجود نداشته است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..