تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وضعیت مردم زلزله زده ثلاث باباجانی!

زلزله زدگان ثلاث باباجانی , شهرستان ثلاث بابا جانی از جنوب با شهرستان‌های سرپل ذهاب و دالاهو؛ از شرق با جوانرود همجوار و از غرب هم با کشور عراق مرز مشترک دارد.

زلزله زدگان ثلاث باباجانی

زلزله زدگان ثلاث باباجانی , ثَلاثِ باباجانی (به کُردی: سه‌لاسی باوه‌جانی)، یکی از شهرستان‌های استان کرمانشاه ایران است. این شهرستان، در سال ۱۳۸۱ به عنوان شهرستان شناخته شد.

مرکز این شهرستان شهر تازه‌آباد با جمعیتی بالغ بر یازده هزار نفر می‌باشد است. ازگله دیگر شهر آن است. به سبب سکونت سه طایفه مهم باباجانی (باوه‌جانی)، قبادی و ولدبیگی، نام ثلاث به این شهرستان اطلاق شده‌است.

شهرستان ثلاث بابا جانی از جنوب با شهرستان‌های سرپل ذهاب و دالاهو؛ از شرق با جوانرود همجوار و از غرب هم با کشور عراق مرز مشترک دارد.

در ادامه تصاویری از وضعیت مردم زلزله زده ثلاث باباجانی برای شما آورده ایم . در ادامه با ما همراه باشید .

تصاویر زلزله زدگان ثلاث باباجانی

زلزله زدگان ثلاث باباجانی

وضعیت مردم زلزله زده ثلاث باباجانی

زلزله زدگان ثلاث باباجانی

چادرهای اقامت مردم زلزله زده ثلاث باباجانی

زلزله زدگان ثلاث باباجانی

مادر و دختر زلزله زده اهل ثلاث باباجانی

زلزله زدگان ثلاث باباجانی

پخت غذا برای مردم زلزله زده ثلاث باباجانی

زلزله زدگان ثلاث باباجانی توزیع نان بین مردم زلزله زده ثلاث باباجانی زلزله زدگان ثلاث باباجانی مردم زلزله زده ثلاث باباجانی زلزله زدگان ثلاث باباجانی کودکان زلزله زده ثلاث باباجانی

تسنیم – ویکی پدیا

همچنین بخوانید :  جمع‌آوری معتادان در کرمانشاه+تصاویر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وضعیت مردم زلزله زده ثلاث باباجانی!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..