تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصویب دهها طرح برای تروج کتابخوانی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تصویب دهها طرح برای تروج کتابخوانی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار  حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص راهکارهای ترویج کتابخوانی از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد: زیر مجموعه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلاش های بسیاری برای ترویج کتابخوانی کرده اند و حتی در جلسه ای که روز گذشته داشتیم، بحث هایی درباره فرهنگ ترویج کتابخوانی کردیم و این موضوع را در الویت کار قرار داده ایم.

وی ادامه داد: دهها بند درباره دستگاههای مختلفی که می توانند به این موضوع کمک کنند تصویب شده است و به زودی ابلاغیه آن  در سایت شورای فرهنگ عمومی ارائه می شود. این بندهای تصویب شده شامل جام باشگاههای کتابخوانی، پایتخت کتاب ایران، روستاهای دوستدار کتاب و اتفاقات دیگر از این قبیل است.

صالحی تصریح کرد: نهاد کتابخانه ها هم با فعالیت های مختلف از جمله برگزاری نشست های کتابخوانی تلاش هایی در این راستا انجام داده است؛ البته درباره این موضوع همه دستگاهها و همه مردم باید اهتمام کنند که در رقابت نابرابر کتاب و رسانه های جدید از کتاب و کتاب خوانی صیانت کنند.

وی در پایان در پاسخ به سوالی که آیا حال نشرمان خوب است یا خیر، اظهار داشت: حال نشر خوب است و انشالله بهتر هم خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصویب دهها طرح برای تروج کتابخوانی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..