تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعتراف ستاره سابق فرانسوی به دوپینگ

ژان میشل لاریوس، ستاره دهه 70 و 80 فرانسه اعتراف کرد که در دوران فوتبالش از داروهای نیروزا استفاده کرده است.

به گزارش شما نیوز ، لاریوس 61 ساله یکی از اسطوره های باشگاه سنت اتین محسوب می شود و در دوران فوتبالش بازی برای لیون و اتلتیکو مادرید را نیز در کارنامه دارد. او بین سال های 1978 تا 1983 نیز عضو تیم ملی فرانسه بود و به عنوان هافبک، 5 گل ملی در کارنامه دارد.

لاریوس در کتاب زندگی نامه اش پس از سال ها فاش ساخت که از داروهای نیروزای آمفتماین استفاده می کرد.

او اعتراف کرد که اولین بار در بازی یک هشتم نهایی جام باشگاه های اروپا بین سنت اتین و آیندهوون دوپینگ کرده است چرا که بازیکنان تیم هلندی از لحاظ فیزیکی در شرایط بسیار بهتری بودند و او برای مقابله با هافبک های مقابلش از داروی های تقویتی استفاده کرده است. به ادعای لاریوس، او داروی نیروزا را از یکی از اعضای تیم پزشکی سنت اتین گرفته بود.

لازم به ذکر است که تا 30 سال پیش کنترل دوپینگ به شکل فعلی رایج نبود و احتمالا خیلی دیگر از فوتبالیست های هم دوره ای لاریوس از مواد نیروزا استفاده کرده اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعتراف ستاره سابق فرانسوی به دوپینگ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..