تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یحیی توره در آستانه پیوستن به لیگ آمریکا؟

سایت ESPN از احتمال حضور یحیی توره در باشگاه نیویورک سیتی خبر داد.

به گزارش شما نیوز ، باشگاه منچسترسیتی از سهامداران اصلی باشگاه نیویورک سیتی است و به همین علت، این موضوع می‌تواند روی انتقال توره به ام ال اس کمک زیادی کند. در حقیقت باشگاه نیویورک سیتی مذاکرات خود با توره را آغاز کرده و گفته می‌شود توافقاتی بین دو طرف صورت گرفته است.

 

 

 

باشگاه آمریکایی قصد دارد برای شروع فصل جدید لیگ آمریکا در سال 2018، از توره استفاده کند. با این حال پپ گواردیولا فعلا تا پایان فصل قصد ندارد اجازه جدایی توره را بدهد و تا پایان قرارداد قصد حفظ ستاره ساحل عاجی را دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یحیی توره در آستانه پیوستن به لیگ آمریکا؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..