تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازديد رییس شعبه کرمانشاه 

رییس شعبه کرمانشاه بیمه "ما" به همراه تعدادی از کارشناسان فنی و ارزیابان رسیدگی به خسارت از مناطق زلزله زده شهرستان سرپل ذهاب بازديد كرد .

به گزارش شمانیوز:  در اين بازديد كه روز دوشنبه 96/8/22 انجام شد، عبدالرضا احمدی با حضور در شهرستان سرپل ذهاب و روستاهاي آسيب ديده از نزديك در جريان  مسايل و مشكلات موجود در اين مناطق قرار گرفت.

عبدالرضا احمدی به نمایندگی از بیمه "ما" با ابراز تأسف از وقوع این زلزله دلخراش و اظهار همدردی با بازماندگان این حادثه عنوان کرد: به محض اطلاع از وقوع حادثه و به دستور مدیرعامل شرکت به همراه ارزیابان رسیدگی به خسارت در منطقه حاضر شدیم تا ضمن تشکیل کارگروه کارشناسی در محل، نسبت به پرداخت به موقع خسارت به حادثه دیدگان اقدام کنیم.

 وی همچنین افزود: در همین راستا، کارشناسان این شرکت در محل های تعیین شده که از طریق رسانه های جمعی و گروهی مرکز استان معرفی شده اند، مستقر و آماده ارائه خدمات به بیمه گذاران شدند.

احمدی در ادامه گفت : حضور در ميان مصيبت زدگان و آسيب ديدگان باعث دلگرمي و اميد آنان به حيات دوباره و تلاش براي ساختن آينده خواهد بود كه اين مهم مورد توجه اکید مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بیمه "ما"  می باشد.

 







پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازديد رییس شعبه کرمانشاه »اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..