تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازیگران و هنرمندان و همدردی به فاجعه زلزله کرمانشاه (274)

بازیگران و هنرمندان و همدردی به فاجعه زلزله کرمانشاه (274) بازیگران و هنرمندان و همدردی به فاجعه زلزله کرمانشاه

تازه ترین عکس های بازیگران و چهره هاي مشهور ایرانی در اینستاگرام را برای شما به نمایش گذاشته ایم که امروز به اشتراک گذاشته شده اند.

نرگس آبیار از بارقه امیدی گفته هست که روز قبل در کرمانشاه دیده به دنیا گشود. نوزادی که در خیل رفتن ها، آمده هست و امیدواریم قدمش برای مردم غمزده این خطه، پر از خیر و برکت باشد.

بازیگران و هنرمندان و همدردی به فاجعه زلزله کرمانشاه (274)دلنوشته کامبیز دیرباز برای مردم کرد ایران، متنی که دلنوشته ي همه ي ماست. خداوند بندگان مفید و پرطرفدار اش را اکثر در معرض آزمون قرار می‌دهد.
بازیگران و هنرمندان و همدردی به فاجعه زلزله کرمانشاه (274)کوروش سلیمانی که اهل منطقه زمین لرزه زده هست، پستی مهم در فیسبوک خود به اشتراک گذاشته که خواندن آن برای افرادی که درگیر امداد رسانی میباشند، لازم به نظر می‌رسد.
بازیگران و هنرمندان و همدردی به فاجعه زلزله کرمانشاه (274)موسسه هاي خیریه مردم نهاد و خصوصی هر کدام به نوعی کوشش در خدمت رسانی به مردم زمین لرزه زده دارند، در این بین نکته مهم این هست که به هر شخص و موسسه اي نباید اعتماد کرد و کمک هاي خود را به موسسه هاي معتبر و دارای مجوز و هم‌چنین معتمدِ خودتان بسپارید. پست بهاره کیان افشار در این خصوص.
بازیگران و هنرمندان و همدردی به فاجعه زلزله کرمانشاه (274)مهدی احمدوند با این پست از خداوند خواسته که شرق زمین را از بلا در امان بدارد. احتمالا لازم باشد مهدی این را بداند که بزرگ ترین و پر تلفات ترین زمین لرزه هاي تاریخ زمین، به ترتیب در آلاسکای ایالات امریکا و تاهیتیِ کارائیب رخ داده اند که هر دو در غرب زمین میباشند!
بازیگران و هنرمندان و همدردی به فاجعه زلزله کرمانشاه (274)پست تامل برانگیز احمد مهرانفر در باره همۀ گیر نبودن حس امداد رسانی به مردم زمین لرزه زده. کرمانشاه چشم انتظار ماست.
بازیگران و هنرمندان و همدردی به فاجعه زلزله کرمانشاه (274)حمید فرخ نژاد هم یکی از مراکزی که به گردآوری کمک هاي مردمی می‌پردازد را معرفی کرد.
بازیگران و هنرمندان و همدردی به فاجعه زلزله کرمانشاه (274)و همین طور هدایت هاشمی هم به معرفی یک موسسه خیریه برای کمک به زمین لرزه زدگان پرداخت.
بازیگران و هنرمندان و همدردی به فاجعه زلزله کرمانشاه (274)اطلاعیه رضا گلزار در همین باره.
بازیگران و هنرمندان و همدردی به فاجعه زلزله کرمانشاه (274)تجدید خاطرات زی زی گولو آسی پولیکا با همنشینی مجدد امیر آقای جمالی و بانو مادر. یادش بخیر.
بازیگران و هنرمندان و همدردی به فاجعه زلزله کرمانشاه (274)کیانوش رستمی مدال طلای المپیک خود را به نفع زمین لرزه زدگان کرمانشاه به حراج گذاشته هست. امیدواریم خیرین عزیز با مبلغی مفید کیانوش را در این راه همراهی کنند.
بازیگران و هنرمندان و همدردی به فاجعه زلزله کرمانشاه (274)سلفی محمدرضا غفاری در کنار آناهیتا افشار و همکار عزیزشان در پشت صحنه سریال “سایه بان” ساخته برادران محمودی که به زودی از شبکه دو سیما اکران خواهد شد.
بازیگران و هنرمندان و همدردی به فاجعه زلزله کرمانشاه (274)تشکر سعید آقاخانی از کمک هاي وسیع مردم سسندج به همسایگان زمین لرزه زده خود در کرمانشاه.
بازیگران و هنرمندان و همدردی به فاجعه زلزله کرمانشاه (274)پوران درخشنده نیز آن گونه با عزیزان زمین لرزه زده همدردی کرد.
بازیگران و هنرمندان و همدردی به فاجعه زلزله کرمانشاه (274)متنی که ویدا جوان برای زمین لرزه زدگان عزیز نوشته هست. نکته دیدنی اینجاست که کلمه ثقیل فِناتیک در دایره واژگان روزمره ویدا قرار دارد، در حالی‌که عزا را عذا می‌نویسد!
بازیگران و هنرمندان و همدردی به فاجعه زلزله کرمانشاه (274)حسین مهری با این تصویر از کارتن خواب هاي تهرانی و ربط دادن آن به تولدش، قیمه ها را ریخت به درون ماست ها.
بازیگران و هنرمندان و همدردی به فاجعه زلزله کرمانشاه (274)میسی ویلیامز بازیگر مطرح هالیوود با این توئیت با زمین لرزه زدگان و مردم ایران ابراز همدردی کرد و عشق خود را برای ما فرستاد. ممنون از عشق و محبتی که به ما روانه کردی آریا استارک!
بازیگران و هنرمندان و همدردی به فاجعه زلزله کرمانشاه (274)فرهاد اصلانی با این پست از افرادی که این مصیبت را دستاویز مسائل سیاسی میکننند و هم‌چنین افرادی که در حال جعل حدیث میباشند، اعلام انزجار کرد. گرچه آن ویدئویی که از برنامه سمت خدا دست به دست میشد تقطیع شده و مربوط به زمین لرزه سال 91 در آذربایجان بود که خب اکنون مجدد رو آمده که نجم الدین شریعتی هم به این ابهامات جواب داد.
بازیگران و هنرمندان و همدردی به فاجعه زلزله کرمانشاه (274)پست تسلیت سام درخشانی با عکسی تلخ از این پیشامد.
بازیگران و هنرمندان و همدردی به فاجعه زلزله کرمانشاه (274)متنی که پانته آ بهرام در ستایش قوم سربلند و رنج دیده کرد نوشته هست.
بازیگران و هنرمندان و همدردی به فاجعه زلزله کرمانشاه (274)انریکه ایگلسیاس ستاره موزیک اسپانیا هم با زمین لرزه زدگان ایران و عراق ابراز همدردی کرد.
بازیگران و هنرمندان و همدردی به فاجعه زلزله کرمانشاه (274)دلنوشته لاله صبوری برای مادران و فرزندانی که دیگر نیستند.
بازیگران و هنرمندان و همدردی به فاجعه زلزله کرمانشاه (274)نیکی کریمی هم دست به کار شد و عدد کارت اعلام کرد، پیش از این علی دایی هم برای گردآوری کمک هاي نقدی و غیر نقدی مردم، عدد تماس و کارت اعلام کرده بود.
بازیگران و هنرمندان و همدردی به فاجعه زلزله کرمانشاه (274)تیکه اي که شهرام شکوهی به منزل هاي پوشالیِ مسکن مهر انداخت که نهایت بی مهری دولتمردان سابق و مهرورز به هموطنان بود.
بازیگران و هنرمندان و همدردی به فاجعه زلزله کرمانشاه (274)بهنوش بختیاری هم تسلیت گفت و این سیاهه را در نقد خیلی ها نوشت.
بازیگران و هنرمندان و همدردی به فاجعه زلزله کرمانشاه (274)بنیان سینمایی فارابی در خیابان جمهوری هم میزبان کمک هاي غیر نقدی شماست. فقط امیدواریم ارسالِ این کمک هاي انبوه، مدیریت شود و به دست کسی برسد که محتاج تر هست.

بازیگران و هنرمندان و همدردی به فاجعه زلزله کرمانشاه (274)کیمیا علیزاده قهرمان تکواندوی کشورمون هم کمک هاي شخصی خود را روانه کرمانشاه کرد.
بازیگران و هنرمندان و همدردی به فاجعه زلزله کرمانشاه (274)در این بین منوچهر هادی و گروه اش در سریال “پاهای بیقرار” کوشش کردند تا مقاله از جو زمین لرزه خارج شود، که شدنی نسیت. در کنار هومن سیدی، رضا گلزار و حمید گودرزی که ماشاالله حسابی وزن کم کرده هست
بازیگران و هنرمندان و همدردی به فاجعه زلزله کرمانشاه (274)فرزاد جان خوشنود به تخصیص “بخشی” از درآمدت نیستیم، اگر به فکر همدلی هستی، باید کنسرت کانادایت را لغو کنی!
بازیگران و هنرمندان و همدردی به فاجعه زلزله کرمانشاه (274)بهانه اي مفید برای پیچاندن کار آموز ها و همکاران، به بهانه همدردی با زمین لرزه زدگان.
بازیگران و هنرمندان و همدردی به فاجعه زلزله کرمانشاه (274)یکتا ناصر هم برای زمین لرزه زدگان دست به قلم شد و وقایع را تحلیل کرد.
بازیگران و هنرمندان و همدردی به فاجعه زلزله کرمانشاه (274)شیلا خداداد تصویر شناسنامه اش را به اشتراک گذاشته که بگوید یک رگ کرد دارد و همراه با رنج دیدگان کرمانشاه هست.
بازیگران و هنرمندان و همدردی به فاجعه زلزله کرمانشاه (274)حمله رامین راستاد به دولت. رامین جان کمک هاي مردم نهاد اقدامی پسندیده و داوطلبانه هست و در هر جای دنیا رخداد میافتد، پس انقدر جو نده و منت سر مردم مگذار.
بازیگران و هنرمندان و همدردی به فاجعه زلزله کرمانشاه (274)چرا انقدر دوست دارید از احساسات مردم لایک بگیرید؟ جناب غزالی این تصویر مشهور مربوط به زمین لرزه مرگبار بم هست و ربطی به زمین لرزه جدید ندارد.
بازیگران و هنرمندان و همدردی به فاجعه زلزله کرمانشاه (274)با مناجات هاي پزشک الهی قمشه اي که مسعود شجاعی به اشتراک گذاشته مقاله امروز را به آخر می بریم، از همراهی ارزشمندتان بسیار متشکریم

بازیگران و هنرمندان و همدردی به فاجعه زلزله کرمانشاه (274)

مطالب مرتبط :

بازیگران و ستاره ها در غم و اندوه زلزله «273»

عکس های بازیگران و خبرهای جدید از چهره ها «272»

عکس های جنجالی بازیگران و ستاره ها «271»

تصاویر بازیگران و ستاره های مشهور «270»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازیگران و هنرمندان و همدردی به فاجعه زلزله کرمانشاه (274)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..