تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترافیک 50 میلیون دقیقه مکالمه بین ایران و عراق در ایام اربعین حسینی

ترافیک 50 میلیون دقیقه مکالمه بین ایران و عراق در ایام اربعین حسینی / تقدیر از خانواده بزرگ ارتباطات برای ارایه سرویس به زوار اربعین حسینیبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهندس اسماعیل رادکانی مسوول کمیته ارتقای کیفیت ارتباطات عتبات عالیات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت:از حدود 50 میلیون دقیقه مکالمه در ایام اربعین، حدود 30 میلیون دقیقه صادره از ایران و 20 میلیون دقیقه وارده از عراق است .

وی با اشاره به اینکه بیش از 2 میلیون سیم کارت ایرانی در این ایام در عراق فعال بوده است، تاکید کرد: از این تعداد 60 درصد سیم کارت های فعال برای همراه اول، 36 درصد ایرانسل و 4 درصد نیز برای شرکت رایتل است.

مسوول کمیته ارتقای کیفیت ارتباطات عتبات عالیات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، همچنین در پیامی از خانواده بزرگ ارتباطات برای ارایه سرویس به زوار اربعین حسینی تشکر کرد.

در متن این پیام آمده است:

اربعین، آغاز باشکوه دفتر عشق است که با آزادگی آغاز شده و تا همیشه ادامه خواهد داشت و سفر اربعین، مشق عاشقی به روایت انسان های بیدار است که ظلم را در هیچ کجا و از هیچ کس بر نمی تابند.

سالهاست که در مهیا کردن این" مسیر سبز" ، رهروانی صادق و مسوول دست در دست یکدیگر می نهند و دلها را در هم گره می زنند تا راه برای انبوه زائرانی که از خانه های دل به سمت حرم حسین (ع) کوچ می کنند، هموارتر باشد.

از تلاش و کوشش همدلانه و مسوولانه مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، شرکت ارتباطات زیرساخـت، اپراتورها و ... قدردانی می کنم و تردید ندارم که دعای خیر میلیون ها خانواده ای که نماینده ای را در این رویداد باشکوه انسانی داشتند بابت برقراری ارتباطی ایمن و پایدار، بدرقه راه تک تک عزیزانی است که از پس این مأموریت دشوار و پرفشار به خوبی برآمدند.

از همه مدیران و کارکنان عضو خانواده بزرگ ارتباطات ایران که توفیق در ارایه خـدمات ارتباطی به زایران اباعبدالله الحسین مرهون سالها تلاش آنها در توسعه کیفیت ارتباطات است، سپاسگزاری می کنم و برای همه، در این فصل پرشکوهی که هرگز پایانی ندارد، طول عمری با عزت می طلبم.

تردیدی ندارم که ایمـان و اراده مقام عالی وزارت در پیگیری مجدانه برای دستیابی همه زایـران به ارتباطی با کیفیت پایدار، پشتیبان مهمی در برنامه ریزی کمیته ارتباطات اربعین بوده است و امیدوارم تلاش و مجاهدت ایشان در توسعه و اصلاح ساختارهای ICT در ایران بتواند توفیق خدمات ما به شهروندان را هر روز بهتر از گذشته سازد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترافیک 50 میلیون دقیقه مکالمه بین ایران و عراق در ایام اربعین حسینی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..