تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جابه‌جایی‌هایِ بدون حکم در معاونت گردشگری

معاونت گردشگری در چهار ماه گذشته در شرایطی گذران امور کرده است که دو پست مدیریتی‌اش بدون ابلاغِ حکم رسمی، اداره می‌شوند.

به گزارش شما نیوز ،، اوایل مهرماه امسال مدیر دفتر برنامه‌ریزی و حمایت از توسعه گردشگریِ این معاونت، درحالی استعفا کرد که سرپرست یا مدیری برای این دفتر جایگزین نشده است؛ هرچند مسؤولیت این دفتر به یکی از اعضای این معاونت سپرده شده است.

دو هفته پیش نیز مدیرکل دفتر همکاری و توافق‌های ملی گردشگری و دبیر کمیته ملی طبیعت‌گردی کشور به انگیزه مرخصی تحصیلی، این معاونت را ترک کرده است و درحالی مدیر پیشین دفتر امور مجامع و تشکل‌های مردم‌نهاد سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری جایگزین شده که حکمی برای او صادر نشده است.

محمد محب خدایی ـ معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ـ درباره شرایط حاکم بر این معاونت و جایگزینی‌های بدون حکم به ایسنا توضیح می‌دهد: دو هفته است که مدیرکل دفتر همکاری و توافق‌های ملی گردشگری و دبیر کمیته ملی طبیعت گردی کشور از این سازمان رفته، اما شخصی جایگزین او نشده، فقط یک تقسیمِ کار بین همکاران انجام شده است که مجموعه، خودمدیریتی شود تا کارها پیش برود.

او می گوید: ما هنور حکم جدیدی برای کسی صادر نکرده‌ایم، چون معتقدیم شخصی که کار را درست انجام می دهد، باید جایگزین شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جابه‌جایی‌هایِ بدون حکم در معاونت گردشگری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..