تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




در مورد جراحی و لیفت بازو بیشتر بدانید

در مورد جراحی و لیفت بازو بیشتر بدانید ؛

امروزه مد و فشن در طراحی آستین های لباس ها ظرافت خاصی را به کار برداه اند که این ظرافت زمانی به چشم می آید که دست لاغر و زیبایی نیز درون آن قرار بگیرد . خانوم ها و آقایان هنگامی که پا به سن می گذارند و یا دچار چاقی و یا لاغری می گردند بازوهایشان از حالت اولیه خویش خارج می شود و زیبایی اش را از دست می دهد.(هر چند ژنتیک نیز بی تاثیر نمی باشد.)

نوسانات ساده ای که برخی از افراد در اضافه یا کم کردن وزن خود دارند, دچار افتادگی های ناراحت کننده ای را در قسمت بازوهایشان می شوند که متاسفانه در بسیاری از این موارد حتی با ورزش کردن نیز نمی توان پوست را لیفت داد و به نوعی جمع و محکم نمود.

لیفت بازو به اصطلاح پزشکی brachioplasty نامیده می شود , این جراحی باعث خوش فرم تر شدن و باریک تر گشتن بازوها می شود ,با این روش می توان چربی های انباشته شده و افتادگی های پوستی این نواحی را به اندازه دلخواه بیمار تنظیم و جراحی نمود.

این عمل چه مزیتی برای افراد دارد؟

اگر شما از شکل , اندازه و دیگر خصوصیات بازوهایتان ناراضی هستید می توانید از لیفت بازو بهرمند شوید, این عمل با برداشتن پوست اضافی بازوهایی که پس از کاهش وزن دچار افتادگی شده اند به انجام می رسد و موجب سفت شدن پوست می شود.

از آنجایی که پس از عمل ,جای جراحی برای قسمت هایی از بازو باقی می ماند ,این کار را هر کسی راغب به انجام نیست و برای بسیاری از مردم تصمیم گیری کمی دشوار می شود.

حتما بخوانید :   کرم های ضد چروک، سرعت پیری پوست را کاهش می دهند.

اگرچه این عمل, روشی برای از بین بردن چربی و برداشتن پوست اضافی می باشد ,اما از آن نباید به عنوان یک ابزار برای کاهش وزن استفاده شود, افرادی تحت این عمل بوده اند باید از آن پس مراقب اضافه یا کم کردن وزن خویش باشند زیرا که هر تغییری می تواند نتایج بدست آمده را عوض کند.

این جراحی به طرز قابل ملاحظه ای ,اعتماد به نفس را تحت تاثیر قرار می دهد, افراد بسیاری هستند که به دلیل این مشکل در مجالس حضور پیدا نمی کنند و یا از پوشیدن لباس های خاصی که بازوهایشان را به نمایش می گذارد پرهیز می کنند.

جراحی به چه صورت می باشد؟

انجام این عمل از ۳ طریق صورت پذیر است ؛ بازوی داخلی , پشت بازو و حداقل برشی که بر بازو می توان زد.

درباره اولین مورد ؛ برشی از ابتدای بازو زده می شود که تا آرنج گسترش می یابد.

مورد دوم ؛ برشی بر روی پشت بازوها زده می شود. (اکثر افراد در این ناحیه پوست اضافی دارند.)

مورد سوم ؛ برشی از پشت بازو تا زیر بغل زده می شود , جراح از حداقل برش برای عمل سود می جوید ,البته باید خاطر نشان کرد که این جراحی شامل حال همه افراد نمی شود و بستگی به مقدار کاری که بر روی بازوی بیمار باید انجام شود, دارد.

(همه این برش ها و طرق برای سفت کردن بافت ماهیچه ای و خصوصا پوستی بازوها به کار می رود.)

در مورد دوره ریکاوری و یا بازیابی این جراحی بیشتر بدانید ؛

پس از عمل , جراحتان قسمت برش خورده را بخیه می زند و با باندهایی می بندد و اگر صلاح بداند لباس ها و پوشش های مخصوصی را می دهد که پوشیدن آن ها به کاهش تورم کمک خواهد کرد. دوره بهبودی حدودا دو الی شش هفته طول می کشد. اکثر بیمارانی که شاغل هستند می توانند بعد از یک تا دو هفته به محل کار خود بازگردند و مانند بقیه (البته با مراقبت بیشتر) به کار خود ادامه دهند.

حتما بخوانید :   اهمیت مشاوره قبل از ازدواج

بیماران پس از جراحی از انجام فعالیت های بدنی حتی فعالیت های سبک باید خودداری کنند, زیرا که موجب باز شدن بخیه ها می گردد و بافت های عضلانی به طرز نافرمی جوش می خورند و شکل می گیرند.

اکثر بیماران پس از شش هفته قادر به بازگشت به زندگی عادی خویش می باشند. برای بدست آوردن نتایج عالی باید به کارها و مراقبت هایی که دکترتان از شما می خواهد گوش فرا دهید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «در مورد جراحی و لیفت بازو بیشتر بدانید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..