تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




داعش، با کمک آمریکا از رقه گریخته است

۶۳۱۸۹۳

۱۰۲  بازدید

وزارت خارجه ترکیه با انتشار بیانیه ای از فرار تروریست های داعش از رقه با کمک کردهای تحت حمایت آمریکا خبر داد و به شدت از این موضوع انتقاد کرد.

خبرگزاری مهر: به نقل از حریت، وزارت خارجه ترکیه با انتشار بیانیه از معامله گروه نیروهای دمکراتیک  سوریه به رهبری آمریکا با تروریست های داعش و کمک به آنها برای باز پس گیری رقه از نیروهای سوری انتقاد کرد.

وزارت خارجه ترکیه که تاکنون چندین بار تروریست های «وای پی جی» تحت حمایت آمریکا را به همدستی و تعامل با داعش برای اشغال مجدد شهر رقه در سوریه متهم کرده، در بیانیه خود آورده است: ما بارها تاکید کرده ایم که هدف واقعی «پ ک ک» و «وای پی جی» در سوریه مبارزه علیه داعش نیست بلکه ایجاد زمینه مناسب برای تروریست ها در جهت اشغال مناطق و عوض کردن ساختارها است.

به گزارش بی بی سی، گروه های کردی تحت حمایت آمریکا به دستکم ۲۵۰ تروریست داعش اجازه داده اند تا به صورت مسلح و به همراه 3 هزار و 500 نفر از اعضای خانواده خود از رقه بگریزند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «داعش، با کمک آمریکا از رقه گریخته است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..