تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهلت یک هفته‌ای ملوان برای فرار از کسر شش امتیاز

کمیته انضباطی فدراسیون بین‌المللی فوتبال تا روز سی‌ام آبان ماه به باشگاه ملوان فرصت داده است تا نسبت به تسویه حساب با زوران زلاتکوفسکی اقدام نماید.

به گزارش شما نیوز ،به گزارش "ورزش سه”، با گذشت شش فصل از دوران حضور زوران زلاتکوفسکی در تیم ملوان بندرانزلی هیچ یک از مدیران این تیم به تسویه حساب با بازیکن سابق تیم خود نپرداختند تا قوی سپید این روزها بیش از هر زمان دیگری در رابطه با این مسئله دچار مشکل شود.

زوران که در فصل یازدهم لیگ برتر پیراهن انزلی‌چی‌ها را به تن می‌کرد در ابتدا با بدهی ۲۲۰ هزار دلاری مواجه بود تا اینکه با بی اعتنایی مسئولان ملوان در طول سال های مختلف جرائمی به مبلغ اصلی اضافه شد و بدهی هنگفتی را به وجود آورد.

حال از فدراسیون فوتبال خبر می‌رسد امروز نامه‌ای از این فدراسیون با امضای دبیرکل به دست مسئولان ملوان رسیده که در آن اولتیماتوم فیفا مبنی بر مهلت شش روزه برای تسویه حساب با زوران قید شده است. اتفاقی که عدم انجام آن در وهله اول کسر شش امتیاز از بندرنشینان را به همراه خواهد داشت و پس از آن نیز ممکن است خطراتی همچون سقوط به دسته پایین تر را در پی داشته باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهلت یک هفته‌ای ملوان برای فرار از کسر شش امتیاز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..