تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین فرصت برای ماندن ستاره کلیدی در استقلال

حسن بیت سعید یکی از مهمترین خریدهای استقلال در فصل نقل و انتقالات بود؛ ولی در شروع فصل نتوانست برای این تیم موثر بازی کند.

عده ای اعتقاد دارند حسن بیت سعید نیاز به فضا دارد و بنابراین در تیم هایی می تواند بازی های خوبی انجام بدهد که سیستم آن دفاع- ضدحمله باشد و به همین دلیل هم او در استقلال نتوانسته نمایش خوبی داشته باشد.

با این حال با توجه به محرومیت داریوش شجاعیان احتمال این که بیت سعید در بازی با سیاه جامگان به میدان برود، بسیار زیاد است و شاید این آخرین فرصت او برای ماندن در استقلال باشد.

ورزش سه




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین فرصت برای ماندن ستاره کلیدی در استقلال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..