تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برای بازگشت کونته به تیم ملی هر کاری می‌کنم

۶۳۱۸۷۵

۱۳۱۲  بازدید

به اعتقاد اسب نقره ای، ایتالیا باید بار دیگر با آنتونیو کونته هم تیمی سابقش در یوونتوس کار کند.

طرفداری: پس از اخراج جامپیرو ونتورا از سرمربیگری تیم ملی ایتالیا، شایعات زیادی در مورد جانشین وی منتشر شده است. از کارلو آنچلوتی به عنوان اصلی ترین گزینه یاد می شود. فابریتزیو راوانلی در گفتگو با توتومرکاتو وب گفت هر کاری لازم باشد انجام می دهد تا هم تیمی سابقش در یوونتوس به تیم ملی برگردد:

به نظر من باید آنتونیو را برگردانیم. من هر کاری لازم باشد انجام می دهم تا او را متقاعد کنم زیرا کار او در تیم ملی فوق العاده بود. او مبتکر است و به خوبی می داند چگونه تیم و محیط را از ابتدای بازسازی کند. آلمان با برنامه ریزی دوباره بسیار خوب کار می کند. باید هر کس برای پوشیدن پیراهن آتزوری زحمت بکشد و آن را به دست آورد. 

برای بازگشت کونته به تیم ملی هر کاری می‌کنم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برای بازگشت کونته به تیم ملی هر کاری می‌کنم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..