تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دشمن قصد دارد با ترویج اخلاق داعشی چهره اسلام را مخدوش کند

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  حجت‌الاسلام مصطفی رستمی معاون فرهنگی و سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در مراسم بزرگداشت نهضت حسینی ویژه دانشجویان خارجی حاضر در دانشگاه‌های سراسر کشور سیره عملی و رفتاری پیامبر گرامی اسلام را تشریح کرد.

وی گفت: قرآن به انسان‌های نابکار می‌گوید بهتر است بیشتر گریه کنند و کمتر بخندند این یعنی خداوند فرح و شادی را برای انسان‌های خوب نعمت تلقی می‌کند اما برخی غم‌ها همچون غصه‌های پیامبر مفید است اما غصه‌های پیامبر همچون غم‌های انسان‌های عادی نبود به گونه‌ای که خدا در این خصوص می‌فرماید ای پیامبر آیا می‌خواهی از شدت غصه‌ اینکه انسان‌ها ایمان نمی‌آورند جان بدهی؟

حجت‌الاسلام رستمی در خصوص ارزش این دنیا برای پیامبر اکرم اظهار کرد: امام علی(ع) فرمودند پیامبر گرامی اسلام دنیا را کوچک و تحقیر کرد و از نظر ایشان دنیا ارزش دلبستن نداشت، همچنین از زنان پیامبر(ص) هم نقل است که گاهی پیامبر در سجده‌های خود گاهی آنقدر گریه می‌کرد که خاک زیر سجده‌گاه ایشان تبدیل به گل می‌شد و وقتی از ایشان می‌پرسیدیم که خدا به شما وعده بهشت داده است پس چرا اینقدر گریه می‌کنید پاسخ می‌دادند آیا نباید شکرگذار چنین خدای بخشنده‌ای باشم.

وی با بیان اینکه اخلاق تمام محور زندگی پیامبر(ص) بود تشریح کرد: زمانی که یک بادیه‌نشین با نهایت بی‌ادبی هنگام صحبت کردن با پیامبر آن‌قدر عبای ایشان را کشید که گردنش ایشان سرخ شد و اصحاب ایشان به شدت ناراحت شدند اما ایشان با کمال مهربانی مانع هرگونه برخوردی با آن شخص شد.

معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در خصوص تواضع پیامبر گرامی اسلام خاطرنشان کرد: نشست و برخواست ایشان در مجالس همیشه همچون بردگان بود و اگر کسی پیامبر را نمی‌شناخت نمی‌فهمید شخصی که رو به روی اوست حاکم جامعه اسلامی است.

وی اظهار کرد: پیامبر گرامی اسلام همیشه علاقه شدیدی به کودکان داشت یک بار نماز را به سرعت تمام کرد وقتی اصحاب علت را جویا شدند فرمودند مگر صدای گریه بچه را نشنیدید، از طرفی یک بار سجده ایشان طولانی شد و پس از نماز ایشان در خصوص علت این امر فرمودند حسین بر دوش من سوار شده بود خواستم خودش پیاده شود.

حجت‌الاسلام رستمی یادآور شد: امروز دشمن سعی دارد با ترویج اخلاق داعشی چهره اسلام را مخدوش جلوه دهد که این خون‌ریزی‌ها تفاوتی ندارد که در لندن و پاریس باشد  یا عراق و سوریه، آنچه واضح است چنین فرهنگی نقطه مقابل اخلاق نبوی است.
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دشمن قصد دارد با ترویج اخلاق داعشی چهره اسلام را مخدوش کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..