تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امدادرسانی اورژانس به زلزله‌زدگان با قوت ادامه دارد/درخواست از هموطنان برای تامین نیاز‌های ضروری

هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در گفت وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اظهار کرد: خدمت دهی به مردم در مناطق زلزله زده کرمانشاه ادامه دارد و از مردم می خواهیم که برای ابراز همدردی هم که شده کمک های خود را به مناطق زلزله زده ارسال کنند.

وی با بیان اینکه خدمات خوب و مطلوبی از سوی اورژانس به مردم زلزله زده داده شده است، افزود: 70 آمبولانس از سایر استان ها و هشت اتوبوس آمبولانس در مناطق زلزله زده مستقر هستند.

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: روند امدادرسانی به مجروحان و حادثه دیدگان بسیار مطلوب است و جا دارد از زحمات سازمان اورژانس تقدیر کنم که در کمتر از 20 ساعت نزدیک به هفت هزار مجروح را به بیمارستان های تهران، کرج و کرمانشاه منتقل کردند.

وی گفت: علاوه بر بیمارستان های استان شش بیمارستان مجهز صحرایی نیز در مناطق زلزله زده دایر شده است.

بازوند با بیان اینکه از نظر دارو و خدمات درمانی کمبود و مشکلی در مناطق زلزله زده وجود ندارد، تصریح کرد: ما در مناطق زلزله زده به آب بسته بندی، پتو، چادر و سرویس بهداشتی سیار نیازمندیم.

وی تاکید کرد: مردم مناطق زلزله زده نیازمند حمایت روحی هستند و هم اینکه شاهد ارسال کمک های مردمی باشند خود نکته مثبتی است هرچند کمک اندکی هم باشد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امدادرسانی اورژانس به زلزله‌زدگان با قوت ادامه دارد/درخواست از هموطنان برای تامین نیاز‌های ضروری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..