تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صحنه عجیبی که شهروند روسی با آن مواجه شد+فیلم

صحنه عجیبی که شهروند روسی در ساحل با آن مواجه شد+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،پس از وقوع یک طوفان در جزیره ساخالین روسیه، شهروندی که مشغول قدم زدن در ساحل بود با صحنه ای عجیبی برخورد کرد که بسیار برایش جای شگفتی داشت.

چیزی که این شهروند از تماشای آن دچار حیرت شده بود تعداد زیادی ستاره دریایی مرده و تلنبار شده بود بو.علت  اینکه چرا چنین بلایی بر سر این جانواران آمده بود برای این گردشگران جای سوال داشت.

معمولا تماشای ستاره های دریایی برای خیلی ها جالب  است اما مسلما مواجه شدن با تعداد زیادی از آنها در چنین وضعی دردناک و ناراحت کننده برای هیچ تماشاگری اصلا خوشایند نیست.

انتهای پیام/

تلنبار شدن هزاران ستاره دریایی مرده در سواحل روسیه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صحنه عجیبی که شهروند روسی با آن مواجه شد+فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..