تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویر سرپل ذهاب سه روز پس از زمین لرزه!

زلزله در سرپل ذهاب , تصاویر سه روز پس از زلزله در شهرستان سرپل ذهاب را در ادامه ببینید .

تصاویر زلزله در سرپل ذهاب

زلزله در سرپل ذهاب , در این مطلب عکس هایی از شرایط مردم و امدادرسانی ارتش و سایر نیروهای امدادی پس از سه روز زمین لرزه در شهرستان سرپل ذهاب در استان کرمانشاه برای شما آورده ایم . در ادامه با نیک صالحی همراه باشید .

خسارت های زلزله در سرپل ذهاب

زلزله در سرپل ذهاب

آواربرداری از منازل زلزله زده در سرپل ذهاب

زلزله در سرپل ذهاب

تخریب شدن و از بین رفتن مسکن مهر در شهرستان سرپل ذهاب

زلزله در سرپل ذهاب

منازل مردم زلزله زده شهرستان سرپل ذهاب

زلزله در سرپل ذهاب وسایل خانه های مردم زلزله زده شهرستان سرپل ذهاب زلزله در سرپل ذهاب حضور نیروهای ارتش در مناطق زلزله زده زلزله در سرپل ذهاب آسیب های جسمانی مردم زلزله زده زلزله در سرپل ذهاب تخریب شدن خانه ها و اتومبیل ها پس از زلزله شدید در کرمانشاه

تسنیم – نیک صالحی

همچنین بخوانید :  مهناز افشار بر سر فیلمبرداری فیلم جدیدش+تصاویر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویر سرپل ذهاب سه روز پس از زمین لرزه!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..