تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آپدیت جدید 8.1 اندروید، سرعت گوشی شما را افزایش می‌دهد

آپدیت جدید 8.1 اندروید، سرعت گوشی شما را افزایش می‌دهدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این یک موضوع طبیعی است که مقداری از حافظه داخلی هر گوشی هوشمندی به سیستم عامل آن اختصاص می‌یابد و حجم باقیمانده برای استفاده در دسترس کابر قرار می‌گیرد. اما خبر خوب برای کاربران سیستم عامل اندروید در خصوص آپدیت 8.1 جدیدترین نسخه این سیستم عامل یعنی اندروید اورئو است.

به تازگی توسعه دهنگان XDA به نکته جدیدی پی برده اند. آپدیت جدید سیستم عامل اندروید که به زودی منتشر خواهد شد، به یک برنامه غیرفعال‌سازی مجهز شده است. این برنامه قادر است که برنامه هایی که بیهوده در حال فعالیت هستند و اثری بر روی سیستم ندارند را به صورت موقت غیرفعال خواهد کرد. این ویژگی حجم قابل توجهی از حافظه داخلی را برای کاربر آزاد می‌کند که باعث افزایش سرعت گوشی نیز خواهد شد.

گفتنی است؛ زمانی که اندروید 8 اورئو عرضه شد، بسیاری از کاربران با افت سرعت گوشی خود مواجه شدند که البته گزارش های جدید می‌تواند خبر خوشحال کننده ای برای کاربران اندروید 8 باشد.

انتهای پیام/

افزایش حجم حافظه در دسترس کاربر با اندروید 8.1



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آپدیت جدید 8.1 اندروید، سرعت گوشی شما را افزایش می‌دهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..