تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گسترش با کریمی روی بردار صعودی

آبی های تبریزی مسیر موفقیت خود را با کسب سه امتیاز با ارزش برابر استقلال خوزستان کسب کردند.

به گزارش شما نیوز ، فیروز کریمی برابر استقلال خوزستان برای چهارمین دیدار متوالی روی نیمکت گسترش فولاد نشست و موفق شد تا جمع امتیازات این تیم را بعد از تغییرات در کادرفنی به 7 امتیاز برساند.


کریمی در اولین دیداری که روی نیمکت آبی های تبریزی نشسته بود، برابر پیکان شکست خورد؛ اما روند تحول در تیم تبریزی بعد از این دیدار آغاز شد. گسترش فولاد در هفته دهم در خانه تیم پر مهره سپاهان را متوقف کرد تا یک امتیاز با ارزش کسب کند و سپس در دیدار خارج از خانه برابر نفت آبادان موفق به کسب پیروزی شد تا کریمی اولین برد خود را جشن بگیرد.


گسترشی ها در شروع دوباره لیگ در دیداری که ابتدا با گل حریف عقب افتاده بودند، موفق شدند در ثانیه های پایانی به برتری دست پیدا کنند تا کریمی در 4 دیداری که روی نیمکت آبی های تبریزی نشسته است، به اندازه 8 دیداری که بوناچیچ در این تیم حضور داشت امتیاز کسب کند. گسترش فولاد با 14 امتیاز حالا در میانه های جدول حضور دارد و دیگر خطر حضور در محوطه سقوط این تیم را موقتا تهدید نمی کند تا کریمی از انتهای جدول به سلامت عبور کرده باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گسترش با کریمی روی بردار صعودی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..