تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حرکات عجیب مجری عرب زبان در پخش زنده+فیلم

حرکات موزون خبرنگار مشهور بدون آگاهی از شروع پخش زنده+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،بشار الجرعتلی مجری عرب زبان که از شهرت بالایی برخوردار است،منتظر برقراری ارتباط با شبکه تلویزیونی CNBC بود، اما چون نمی دانست که ضبط برنامه شروع شده و در آن لحظه همه قادر به دیدن  تصویر وی هستند دست به اقداماتی غیر معمول وعجیب زد.بشار الجرعتلی مشغول ادا در آوردن با صداهایی  عجیب و غریب مانند رباتها بود.

مجری شبکه تلویزیونی CNBC در حالی که نمی توانست جلوی خنده خود را بگیرد سعی کرد با تذکراتش او را از شروع برنامه مطلع کندو تعداد زیادی از بینندگان این شبکه، اقدام طنزآلود بشار را به صورت زنده تماشا کرده بودند.

انتهای پیام/

رقص مجری سرشناس بدون آگاهی از آغاز برنامه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حرکات عجیب مجری عرب زبان در پخش زنده+فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..