تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رسمی: ورود ویدئوچک به فوتبال اسپانیا

شایعاتی که در مورد ورود سیستم ویدئوچک(VAR) به فوتبال اسپانیا به گوش می رسید، حالا رنگ واقعیت به خود گرفته اند.

به گزارش شما نیوز ، دقایقی پیش رسانه های اسپانیایی اعلام کردند که از فصل بعد(19-2018)، سیستم ویدئوچک به فوتبال اسپانیا می آید و از این پس در لالیگا نیز همچون بوندسلیگا و سری آ شاهد حضور VAR خواهیم بود. این مساله را امروز سانچز آرمینیو، رئیس کمیته فنی داوران فدراسیون فوتبال اسپانیا تایید کرد و عنوان داشت که حمایت همه باشگاه ها را با خود دارد.

فصل گذشته در چندین مورد اشتباهاتی از سوی داوران رخ داد که بدون شک در صورت استفاده از VAR قابل تصحیح بود. تیم های مختلفی از این ناحیه ضربه دیدند؛ ولی حال مارکا ادعا می کند که از ماه آینده و در بازی برگشت اتلتیکو و الچه در یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری، برای اولین بار سیستم ویدئوچک در اسپانیا و در ورزشگاه واندا متروپولیتانوی مادرید مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

در حال حاضر از این سیستم در فوتبال آلمان و ایتالیا استفاده می شود که البته نواقصی هم از خود نشان داده است. فیفا قصد دارد با رفع این نواقص، پس از جام جهانی 2018 استفاده از VAR را برای همه کشورهای اروپایی الزامی کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رسمی: ورود ویدئوچک به فوتبال اسپانیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..