تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیوند موفق دست کودکی که در زلزله قطع شده بود (عکس)

پیوند موفق دست کودکی که در زلزله قطع شده بود (عکس)

 

زلزله وحشتناک کرمانشاه که خسارات و تلفات بسیاری داشت باعث مصدومیت افراد بسیاری گردید . دست یک کودک نیز در این زلزله از مچ قطع شده بود که در طی یک عمل جراحی پیوند زده شد . به گزارش ایران ناز در یک عمل دشوار خوشبختانه دست پر بچه سرپل ذهابی به صورت کامل پیوند زده شد.دست راست کودک هفت ساله سرپل ذهابی پیوند زده شد

 

دست راست کودک هفت ساله سرپل ذهابی که در اثر زلزله به صورت کامل از ناحیه مچ قطع شده بود، در اقدامی نادر پیوند زده شد. این عمل جراحی به صورت کاملا رایگان در بیمارستان بیستون کرمانشاه انجام شد.پزشکان افشین قاسمی و کیخسرو مردانپور این عمل نادر را در مدت چهار ساعت با موفقیت به اتمام رساندند.

 

پیوند موفق دست کودکی که در زلزله قطع شده بود (عکس)

 

دکتر کیخسرو مردانپور در رابطه با این عمل گفت: در این عمل دشوار خوشبختانه دست پر بچه سرپل ذهابی به صورت کامل پیوند زده شد.

 

به گفته وی، روزانه عمل های جراحی رایگان بسیاری در بیمارستان خصوصی بیستون به منظور خدمت رسانی به مردم آسیب دیده در حال انجام است.

 

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیوند موفق دست کودکی که در زلزله قطع شده بود (عکس)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..