تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لزوم بهره‌گیری از ظرفیت تخصصی نمایندگان عضو هیئت علمی برای ارتقای آموزش عالی

لزوم بهره‌گیری از ظرفیت تخصصی نمایندگان عضو هیئت علمی برای ارتقای آموزش عالیبه گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدروشن معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم در جلسه هم اندیشی نمایندگان مجلس با وزیر علوم گفت: با توجه به لزوم همکاری بین قوا با رعایت حدود و ثغور آنها، به نظر می‌رسد تشکیل جلسات هم‌اندیشی و پیش‌بینی راهکاری مناسب به منظور تعامل و هم‌افزایی باعث خواهد شد که تمام این اقدام‌ها به صورت ید واحده بتواند در اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران بیش از پیش توفیق یابد.

وی تصریح کرد: از آنجایی که در قوه مجریه، اعتقاد راسخ بر این است که باید قوانین اجرا شود و حتی اگر بر آنها نقدی است از راهکارهای قانونی برای اصلاح آنها اقدام شود، ناچار تا زمانی که این قوانین جاری هستند باید از سوی نهادها و دستگاه‌های مرتبط اجرا شوند.

روشن یادآورشد:امیدوارم  این جلسه که اولین هم‌اندیشی نمایندگان مجلس شورای اسلامی با وزیر علوم است  به صورت دوره‌ای ادامه یابد. همچنین با شناختی که طرفین از کارگروه‌های خود دارند از یک‌سو قوانین مورد نیاز به تصویب رسیده یا حسب مورد قوانین مزاحم نسخ شوند و از سوی دیگر با عنایت به اهداف قانونگذار با اجرای خوب و مناسب این قانون بیش از این اجرا شود.

انتهای پیام/

موافقت مجلس با اصلاح قانون سنجش و پذیرش دانشگاهها



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لزوم بهره‌گیری از ظرفیت تخصصی نمایندگان عضو هیئت علمی برای ارتقای آموزش عالی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..