تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دریافت کارت بیش از 200 نفر از داوطلبان زبان تولیمو

توکلی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد:

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش و آموز کشور در گفت‌وگو باخبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: صد و بیست و دومین دوره آزمون زبان پیشرفته  تو‌لیمو با شرکت‌ 702 داوطلب‌ در روز پنج‌شنبه 25 آبان ماه 96 برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: آزمون زبان تولیمو‌ که  صبح پنج‌شنبه برگزار می‌شود منحصر‌اً در حوزه‌های شهر تهران انجام شده و از میان 702 داوطلب شرکت‌کننده تعداد 265 نفر زن و 437 نفر مرد هستند.

 توکلی ادامه داد: پر‌ینت کارت شرکت‌ در آزمون زبان تولیمو‌ و برگ راهنما از دیروز سه‌شنبه 23 آبان ماه 96 بر روی سایت سازمان سنجش و آموزش کشور قرار گرفته است و تا ساعت 8 صبحامروز تعداد 220 نفر از داوطلبان پرینت کارت شرکت در آزمون خود را دریافت کرده اند.

 وی عنوان کرد: آزمون زبان تو‌لیمو در ساعت 8 و 30 دقیقه صبح روز پنج شنبه برگزار و درب‌های محل آزمون یک ساعت قبل از شروع آزمون بسته می‌شود.ضرورت دارد داوطلبان با در دست داشتن پرینت کارت خود در زمان مقرر در سر جلسه آزمون زبان حاضر شوند.

 توکلی یادآور شد: داوطلبان باید در جلسه آزمون به 2 دفترچه تشریحی و تستی‌ در مدت زمان 155 دقیقه‌ پاسخ بدهند‌ و این امتحان نمره منفی ندارد.

انتهای پیام/

صد و بیست و دومین دوره آزمون زبان پیشرفته  تو‌لیمو



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دریافت کارت بیش از 200 نفر از داوطلبان زبان تولیمو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..