تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاسخ رئیس اوقاف به گزافه‌گویی شبکه‌های غربی + فیلم

پاسخ کوبنده رئیس سازمان اوقاف به گزافه گویی شبکه های غربیبه گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  حجت الاسلام و المسلمین علی محمدی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه صبح روز سه شنبه ۲۳ آبان ماه در کنفرانس مطبوعاتی خود پیرامون خدمت رسانی به عمران و آبادانی امامزادگان کشور صحبت‌هایی را مطرح کرد، که به گزافه گویی شبکه های غربی منجر شد.

هزینه‌های 7 هزار میلیاردی برای طرح توسعه، عمران و آبادانی امامزادگان کشور باعث شد تا رسانه‌های معاند با برداشتی سوء ادعا کنند که «آن بخش از امامزادگان از کارافتاده که به گفته اوقاف نیازمند ۷ هزار میلیارد کمک هستند، بهتر است، تحت پوشش کمیته امداد و بیمه سلامت قرار بگیرند.» و یا سازمان اوقاف بودجه به اندازه کافی دارد و برای آبادانی امامزادگان، نیاز به ۷ هزار میلیارد تومان نیست.

حجت الاسلام والمسلمین علی محمدی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، در حاشیه بازدید از باشگاه خبرنگاران جوان به این گزافه گویی ها پاسخ داد که می‌توانید صحبت‌های ایشان را در این فیلم مشاهده کنید.

گفتنی است؛ رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه روز گذشته با اشاره به اینکه ۴۸ درصد امامزادگان، هدایا و نذورات مردمی دارند، گفت: متأسفانه ۵۲ درصد امامزادگان هیچ‌گونه نذوراتی ندارند و اگر بخواهیم این امامزادگان را آباد کنیم تا به مردم خدمات ارائه دهند، به حدود ۷ هزار میلیارد تومان بودجه نیاز است.

 انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاسخ رئیس اوقاف به گزافه‌گویی شبکه‌های غربی + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..