تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیزر پیش‌نمایش بی ام و i8 رودستر، منتشر شد

بی‌ام‌و ویدیویی از تیزر مدل رودستر i8 منتشر کرد و احتمالا رونمایی رسمی از این خودرو طی روزهای آتی انجام خواهد.

در ۲۳ آوریل سال ۲۰۱۲ بود که بی‌ام‌و خودروی مفهومی i8 کانسپت اسپایدر را در نمایشگاه خودروی پکن رونمایی کرد؛ اما حالا نسخه‌ی نهایی و قابل تولید این خودرو آماده است تا وارد خط تولید شود و به‌زودی بی‌ام‌و از این خودرو پرده‌برداری خواهد کرد. اما پیش از رونمایی رسمی از i8 رودستر، بی‌ام‌و اقدام به انتشار یک تیزر ویدیویی از این خودرو کرده است که در انتها مطلب قابل مشاهده خواهد بود.

تولید این خودرو در کارخانه‌ی اصلی بی‌ام‌و در لایپزیگ آلمان انجام خواهد شد؛ یعنی جایی که مدل‌های i3 و i8 کوپه نیز تولید می‌شوند. آنچه در این ویدیو می‌توان مشاهده کرد، محصول اسپرت و هیبریدی بی‌ام‌و است که به یک سقف بازشونده‌ی برقی از نوع غیر فلزی مجهز شده است.

BMW i8

بر اساس آخرین گزارش‌ها، سقف بی‌ام‌و i8 رودستر می‌تواند در عرض ۱۴ ثانیه باز شود و می‌توان این کار را حتی در حین حرکت و تا حداکثر سرعت ۶۰ کیلومتر بر ساعت نیز انجام داد. همچنین باید اشاره کرد که این سقف جدید روی طراحی شیشه‌ی عقب خودرو تأثیر گذاشته و شیشه‌ی عقب مدل رودستر در مقایسه با مدل کوپه کوچک‌تر است.

دیگر تغییرات این مدل شامل تغییر جزئی در چراغ‌های اصلی و نشان‌دهنده‌های پشت آمپر است و دیگر تغییر خاصی در این خودرو مشاهده نمی‌شود. در بخش عقبی خودرو نیز احتمالا بی ام‌و تغییرات بسیار جزئی اعمال کرده است که البته چندان قابل لمس نیستند.

BMW i8

 سقف بازشونده، اصلی‌ترین تغییر این خودرو است؛ اما منابع خبری گفته‌اند که این مدل از نسخه‌ی بهینه‌شده‌ی پیشرانه‌ی i8 نیز بهره‌مند خواهد بود که اگر این ادعا صحت داشته باشد، مجموعه‌ی محرک هیبریدی این خودرو می‌تواند مجموعا ۴۰۰ اسب بخار قدرت تولید کند که تقریبا ۴۳ اسب بخار بیشتر از قدرت مدل کوپه است. باتری‌های مدل رودستر دارای ۱۴ کیلووات ساعت ظرفیت بیشتر در مقایسه با مدل کوپه هستند.

بی‌ام‌و در ۲۸ نوامبر این خودرو را در نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس رونمایی خواهد کرد تا احتمالا مشتریان بتوانند از بهار سال ۲۰۱۸ آن را خریداری کنند. قیمت i8 رودستر در بازار آمریکا، در حدود ۱۴۳ هزار دلار اعلام شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیزر پیش‌نمایش بی ام و i8 رودستر، منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..