تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مراسم تجلیل از کتابداران و کتابخوانان حرفه‌ای آغاز شد

کتابداران و کتابخوانان برگزیده تجلیل شدندبه گزارش خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم تجلیل از مقام کتابداران و کتابخوانان برگزیده کشور با حضور علیرضا مختارپور دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و مجید غلامی جلیسه دبیر هفته کتاب سال آغاز شد.

در این مراسم محمد اللهیاری معاون توسعه کتابخوانی نهاد کتابخانه‌های عمومی درباره مراسم تجلیل از مقام کتابداران و کتابخوانان برگزیده کشور گفت: نهاد و ادارات استانی برنامه‌ریزی‌های خود را پیش از شهریور ماه سال جاری آغاز کرد. ماحصل آن اجرای بیش از 9 هزار برنامه ترویجی در کتابخانه‌های سراسر کشور است. برای سومین سال متوالی فرآیند انتخاب کتابداران و کتابخانه‌های برتر انجام شد.

وی افزود: ملاک‌های انتخاب کتابداران برتر مورد نظرسنجی تمام معاونت‌های نهاد کتابخانه‌ها قرار گرفت و ماحصل این رایزنی‌ها، طراحی سامانه‌ای برای انتخاب کتابداران برتر بود. از این پس کتابداران اطلاعات خود را در این سامانه می‌توانند به صورت روزانه ثبت کنند. امسال ملاک‌های انتخاب کتابداران کتابخانه‌های برتر تغییر کرد. از جمله آن سهیم نمودن میزان توجه بیشتر به فعالیت‌های فرهنگی نهاد کتابخانه‌ها و میزان رضایت مراجعه‌کنندگان است و داوری اولیه در 8 ماه انجام شد.

در ادامه این مراسم جعفرپور رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه شعار امسال به خانواده‌های کتابخوان اختصاص پیدا کرد، گفت: انتخاب این شعار نقطه تمرکز درستی بود. کتابخوان‌های حرفه‌ای به خانواده کتابخوان حرفه‌ای تعلق دارند و معلمان مدارس دومین الگویی هستند که می‌توانند کتابخوانی را در دانش‌آموزان ایجاد کنند. حتما در مدارس باید ساعاتی را به مطالعه غیر از کتب موظف اختصاص داد.

خبر در حال تکمیل...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مراسم تجلیل از کتابداران و کتابخوانان حرفه‌ای آغاز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..