تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اختصاص یک روز از حقوق کارکنان پست‌بانک‌ایران به زلزله‌زدگان غرب‌کشور

بنی‌آدم اعضای یکدیگرند که در آفرینش زیک گوهرند

به گزارش شمانیوز، مدیران و کارکنان پست‌بانک‌ایران در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی و حس نوع‌دوستی، همگام با دیگر اقشارجامعه در اقدامی انسان‌دوستانه و خداپسندانه، یک روز از حقوق آبان‌ماه خود را برای کمک به آسیب‌دیدگان زلزله‌ غرب کشور اختصاص داده و خود را در تسکین آلام رنج‌دیدگان سهیم نمودند. 

براین اساس؛ مبالغ جمع‌آوری شده به خرید و توزیع اقلام ضروری و موردنیاز آسیب‌دیدگان اعم از؛ فرش، پتو، البسه، مواد خوراکی و... اختصاص یافته و در بین آنان توزیع می‌شود.

همچنین دکتر فرحی مدیرعامل بانک، مراتب قدردانی خود را از این اقدام شایسته و پسندیده کارکنان بانک اعلام داشتند. 

شایان ذکر است: علاوه براین؛ کارکنان این بانک در سراسر کشور با اهداء کمک‌های غیرنقدی اقدام به جمع‌آوری اقلام موردنیاز آسیب‌دیدگان از زلزله اخیر نموده و با هماهنگی پست‌بانک‌استان کرمانشاه و نهادهای ذیربط تحویل نیازمندان می‌کنند.

منبع: روابط عمومی پست بانک ایران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اختصاص یک روز از حقوق کارکنان پست‌بانک‌ایران به زلزله‌زدگان غرب‌کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..