تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شعب پست‌بانک‌ایران در مناطق زلزله‌زده غرب‌ کشور درحال ارائه خدمات بانکی هستند

با توجه به رفع مشکلات زیرساختی و علیرغم خسارات وارده به شعب پست‌بانک‌ایران درمناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه شعب این بانک مستقر درمناطق مذکور، درحال ارائه خدمات متنوع بانکی به هموطنان زلزله‌زده هستند.

به گزارش شمانیوز : دکتر فرحی مدیرعامل این بانک ضمن اعلام خبر فوق گفت: با تلاش شبانه‌روزی مسئولان بانک درسطح استان کرمانشاه و رفع مشکلات، شعب شهرستان‌های اسلام‌آباد غرب، سرپل‌ذهاب و قصرشیرین درحال حاضر تمامی خدمات‌ بانکی را ارائه می‌کنند.

وی افزود: مشکل باجه‌های روستائی پست‌بانک‌ایران در مناطق زلزله‌زده نیز مرتفع شده و باجه‌های روستاهای حبیب‌وند، کلکوش و کلاه‌دراز شهرستان‌های سرپل ذهاب و اسلام آباد غرب درحال ارائه خدمات به هموطنان می‌باشد.

فرحی تصریح کرد: علاوه و برآن؛ دو دستگاه خودپرداز سیار این بانک نیز در شهرستان سرپل ذهاب مستقر شده و به هموطنان زلزله‌زده این منطقه ارائه خدمت می‌کند.

منبع:روابط عمومی پست‌بانک‌ایران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شعب پست‌بانک‌ایران در مناطق زلزله‌زده غرب‌ کشور درحال ارائه خدمات بانکی هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..