تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کباب خوری سردار رادان با یک سارق خودرو + فیلم

سارقی که به ناهار دعوت شد + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روز گذشته، در جریان عملیات شناسایی و دستگیری سارقین خشن و زورگیران سطح شهر، پلیس مچ چندین  سارق حرفه‌ای را گرفت.

در این بین، دستگیری یکی از سارقین با اتفاقی جالب همراه شد. این جوان که خودروی سردار رادان فرمانده سابق  نیروی انتظامی تهران بزرگ را سرقت کرده بود در عرض نیم ساعت دستگیر شد، اما در جریان این سرقت اتفاقی جالب افتاد.

سارق جوان، در توضیح ماجرا گفت: دیشب خودروی سردار رادان را زدم، اما نیم ساعت بعد من را دستگیر کردند. سردار بهم گفت آزاد شدی بیا پیش خودم بهت کار می‌دم، مثل آدم کار کن حقوق بگیر، تازه شامم بهم چلوکباب داد!

انتهای پیام/

 سارقی که شام مهمان سردار رادان شد!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کباب خوری سردار رادان با یک سارق خودرو + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..