تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نوید محمد زاده جایزه خود را زلزله زدگان غرب کشور تقدیم کرد+فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نوید محمد زاده در 17 فروردین سال 56 در شهرستان مهران  متولد شد و با فیلم درمیان ابرهای روح الله حجازی در سال 87  پا به عرصه سینما گذاشت. محمد زاده جهت نقش‌آفرینی در فیلم  ابد و یک روز در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مردشد.

شب گذشته و در اختتامیه جشنواره فیلم براتیسلاوا ، نوید محمدزاده جایزه بهترین بازیگر مرد این جشنواره را از آن خود کرد اما در محل اهدای جوایز حضور نداشت و با ارسال ویدیویی ضمن تشکر از  دریافت جایز عنوان کرد: نمی‌دانم خوشحال باشم یا ناراحت، چرا که هم وطنان من در محل زادگاهم دچار زلزله شده‌اند.


محمد زاده در ادامه ضمن تسلیت به مردم داغدیده غرب کشور گفت: جایزه‌ام را به جان باختگان، مال باختگان و بازماندگان زلزله کرمانشاه تقدیم می‌کنم.

در ادامه پیام تصویری نوید محمد زاده را مشاهده  میکنید.

 

 

 


انتهای پیام/

واکنش نوید محمد زاده به زلزله کرمانشاه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نوید محمد زاده جایزه خود را زلزله زدگان غرب کشور تقدیم کرد+فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..