تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساخت ۲۵ خانه بهداشت توسط بانک آینده

در حمایت از هموطنان عزیز زلزله زده صورت گرفت:

در پی وقوع زلزله دلخراش در مناطق غربی کشور، به ویژه شهرهای: سرپل ذهاب و قصرشیرین، بانک آینده، ضمن ابراز هم دردی با بازماندگان این فاجعه انسانی، آمادگی خود را برای پشتیبانی و یاری رساندن به هم وطنان عزیز آسیب دیده در این زلزله اعلام می دارد.

به گزارش شمانیوز، به دنبال وقوع این ضایعه دردناک و آسیب دیدن ساختمان ها و مراکز خدماتی و بهداشتی در این حادثه، بانک آینده در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی خویش و به منظور همدلی و همراهی با هموطنان زلزله زده، کار ساخت و بازسازی 25 خانه بهداشت در این مناطق را با هماهنگی مسئولین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دیگر سازمان های مسئول در دستور کار خود قرار داد.

شایان ذکر است؛ بانک آینده با این اقدام خداپسندانه، می کوشد تا علاوه بر سهیم شدن در کمک به زلزله زدگان محترم، سهمی هر چند کوچک در کاستن از آلام و رنج های این عزیزان داشته باشد و احیای خانه های بهداشت مذکور بتواند؛ در کاهش آسیب های جسمی و روحی و همچنین ارتقای بهداشت و سلامتی منطقه، نقش موثری داشته باشد.

منبع: روابط عمومی بانک آینده




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساخت ۲۵ خانه بهداشت توسط بانک آینده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..