تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دشان: فرانسه در حال پیشرفت است

دیدیه دشان، سرمربی فرانسه مدعی شد که تساوی 2-2 مقابل آلمان نشان می‌دهد که این تیم در حال پیشرفت است.

به گزارش شما نیوز ، آبی ها روز گذشته در شهر کلن به مصاف قهرمان جهان رفتند و با دو گل لاکازت، دو بار از حریف پیش افتادند. با این حال آلمان با گل‌های ورنر و استیندل، توانست کار را به تساوی بکشاند و سرمربی فرانسه معتقد است که این پیروزی نشان می‌دهد فرانسه در حال پیشرفت است.

 

 

 

او گفت:" ما به پیروزی نزدیک بودیم و می‌توانستیم گل سوم را هم بزنیم بنابراین ناراحتی در میان نیست. در نهایت به نظرم روی اشتباه گل خوردیم ولی در مجموع به بازیکنانمان افتخار می‌کنم. نمایش خیلی خوبی مقابل آلمان داشتیم. توانستیم حریف را دچار مشکل کنیم. موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم، شش یا هفت موقعیت با سرعت و دقت بالا ایجاد کردیم، البته در همه چیز خوب ظاهر نشدیم، مثل آلمان‌ها. نمایش افنرادی تیم ما هم امشب خیلی خوب بود، با بازیکنان متفاوت، سیستمی متفاوت و کیفیت بسیار بالا."




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دشان: فرانسه در حال پیشرفت است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..