تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با رای اکثر مردم استرالیا، ازدواج همجنس‌گرایان قانونی شد

ساعت24-اکثریت شرکت‌کنندگان در انتخابات قانونی شدن ازدواج همجنس‌گرایان در استرالیا، رای مثبت به آن دادند.

 استرالیایی‌ها رای موافق به رسمی شدن ازدواج همجنس‌گرایان داده‌اند.

به نوشته سایت شبکه خبری بی‌بی‌سی، 61.6 درصد از مردم استرالیا رای موافق به ازدواج همجنس‌گرایان داده‌اند.

ملکولم ترنبال نخست وزیر استرالیا بعد از این همه‌پرسی گفت، با شروع سال 2018 میلادی امکان ازدواج همجنس‌گرایان در قانون فراهم می شود. وی گفت رای مردم استرالیا را با کریسمس 2018 به قانون تبدیل می‌کند.

دادگاه عالی استرالیا قبل از این رای در مخالفت با ازدواج همجنس‌گرایان داده بود اما اخیرا مسیر را هموار و در یک جلسه پارلمان، نخست وزیر گفته بود همه مردم استرالیا این فرصت را خواهند داشت تا نظر خود را در این رابطه بیان کنند.

سرانجام رای‌گیری داوطلبانه و غیرالزام‌آور انجام شد و اکثر شرکت‌کنندگان رای موافق به ازدواج همجنس‌گرایان در این کشور دادند تا بعد از چند سال کشمکش، این مساله قانونی شود.

انتهای پیام/

فارس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با رای اکثر مردم استرالیا، ازدواج همجنس‌گرایان قانونی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..