تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازار داغ بازار پایه گروه پتروشیمی

 

در بازار امروز و به جز نمادهای حکشتی، خموتور و خفنر که صف فروش بودند، سایر نمادهای گروه های خودرویی و حمل و نقل متعادل و مثبت دنبال شدند که در این میان نمادهای خپارس، خرینگ، خنصیر، خگستر، خمهر، ختور، خزامیا، حفارس و توریل از اقبال بیشتری برخوردار بودند تا جایی که نمادهای خنصیر و حفارس با صف خرید به کار خود پایان دادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، با توجه به عدم خرید پرحجم خریداران در روزهای اخیر و به خصوص دادوستدهای امروز، انتظار ادامه معاملات متعادل در این نمادها دور از ذهن نیست. رئیس هیات عامل ایدرو اعلام کرد: اکنون 15 قطعه ساز داخلی داریم که تولیدات آنها از قابلیت صادرات برخوردار است و در قرارداد منعقده با رنو مقرر شده شمار قطعه سازانی که تولیدات آنها در سطح استاندارد جهانی باشد، به 60 مورد برسد.

صف فروش نماد پرحاشیه ودی در گروه متعادل و مثبت بیمه ای طی بازار امروز قابل تامل بود در آنسو و در گروه متعادل سرمایه گذاری با ادامه صف خرید نماد وسکاب، صف فروش نماد واعتبار و معاملات پرتقاضا و مثبت نمادهای سرچشمه و و سبحان مواجه بودیم. بانک صادرات که با سرمایه 5.78 هزار میلیارد تومانی با توقف 16 ماهه نماد در بورس روبرو است، در راستای عمل به تکالیف قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر، طی ٦ ماه ابتدای سال‌جاری ٢٤٩ رقبه از املاک مازاد را به ارزش ٢٣٦٧ میلیارد ریال به فروش رساند که نسبت به مدت مشابه سال قبل از نظر ارزش بیش از ٦٠٠ درصد رشد داشته است.

درگروه های فلزی و معدنی دادوستدهای اکثرا متعادلی در جریان بود که در این میان معاملات منفی نمادهای کشرق (صف فروش)، فولاژ، کمنگنز(صف فروش)، فایرا، فروس، فسپا و کطبس و معاملات مثبت نمادهای کپرور، فرآور، کروی، کنور و فولاد نمایان تر بود.

ادامه صف خرید، همراه رشد10 درصدی نمادهای بازار پایه گروه پتروشیمی همانند ممسنی، فسا، کازرو و دهدشت در کنار معاملات مثبت نمادهای شلعاب، شکلر و شپترو در گروه اکثرا متعادل و منفی شیمیایی جلب توجه می کرد در طرف دیگر و در گروه متعادل پالایشگاهی و روانکارها، نماد شپاس با صف خرید و نمادهای شپنا و شتران با معاملات پرتقاضا تر از هم گروهی ها دنبال شدند. شرکت خانوادگی پارس پامچال که از سال ۱۳۶۹ وارد بازار بورس تهران شده و سال ۹۲ به قیمت ۳۵۰۰ تومانی هم رسیده بود، کارت قرمز گرفت و آماده خروج از بازار دوم معاملات بورس شد

درگروه های ماشین آلات، تجهیزاتی و یوتیلیتی، نمادهای رتکو، فلامی، لخزر و بالبر با صف خرید، نمادهای بنیرو، بکاب، چدن، مبین فنرژی، لخزر و فاما مثبت، نمادهای بکهنوج، لابسا، تکشا، فاراک، تمحرکه، تکنو، تپمپی و لسرما(صف فروش) منفی و مابقی هم گروهی ها متعادل به کار خود پایان دادند.

گروه متعادل آی تی و انفورماتیک، در ادامه توقف نماد تازه وارد "های وب" در کنار نمادهای مرقام، آکنتور و رکیش، با دادوستدهای پرتقاضا و مثبت تر نمادهای مفاخر و فن آوا سپری شدند همچنین در شروع بازار نماد کگاز با توجه به اعلام تعدیل پیش بینی سود و انتشار شفاف سازی متوقف شد.

در پایان معاملات شاخص کل متاثر از معاملات مثبت نمادهای فولاد، شپنا، خپارس و فارس با رشد حدود 117 واحدی به ارتفاع 87،949  رسید که در این بین نمادهای جم و تاپیکو بیشترین تاثیر منفی را ایجاد کردند.

پ.ن: این گزارش حاوی اطلاعات بازار سرمایه، اخبار و نظرات کارشناسان شرکت کارگزاری آبان است. تاکید می شود این کارگزاری و همچنین پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، هیچگونه مسولیتی در قبال انجام هرگونه معاملات با اتکا بر این گزارش بر عهده نخواهند گرفت.

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازار داغ بازار پایه گروه پتروشیمی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..