تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جوانمردی طلای پارالمپیکش را برای زلزله‌زدگان حراج کرد

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، ساره جوانمردی، ورزشکار پرافتخار تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین، مدال طلای خود در بازی‌های پارالمپیک ریو را به نفع هموطنان آسیب دیده در زلزله مناطق غرب کشور به حراج گذاشت.

وی با اعلام این خبر گفت: پس از وقوع این حادثه و زمانی که دیدم جامعه ورزش کشور برای کمک به مردم زلزله زده دست به کار شدند و هر یک به نوع خود کاری کردند، من هم فکر کردم که به عنوان یک ورزشکار پارالمپیکی چه کاری می‌توانم انجام دهم و تصمیم گرفتم سهم کوچکی در این جریان عظیم داشته باشم.

دارنده دو نشان طلای پارالمپیک خاطر نشان کرد: بر این اساس تصمیم گرفتم ارزشمند ترین مدالم، یعنی مدال طلای بازی های پارالمپیک ریو، را به نفع مردم آسیب دیده در این حادثه ی تلخ به فروش بگذارم و امیدوارم بتوانم اندکی از آلام این مردم مصیبت دیده را التیام بخشم.

جوانمردی در جریان بازی های پارالمپیک ریو به دو نشان طلا در مواد تپانچه بادی 10 متر و تپانچه خفیف 50 متر دست یافت.

انتهای پیام/

کمک یک ورزشکار به زلزله زدگان غرب کشور



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جوانمردی طلای پارالمپیکش را برای زلزله‌زدگان حراج کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..