تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیلم جنجال‌برانگیز از پشت صحنه مصاحبه سعد حریری

فیلم جدید لو رفته از پشت صحنه گفتگوی سعد حریری+فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  پس از مصاحبه پرحاشیه سعد حریری نخست وزیر مستعفی لبنان با شبکه المستقبل و نگاه‌های تأمل‌برانگیز او به پشت صحنه، کاربران تحلیل‌های متفاوتی از رفتار سعد حریری در مصاحبه با پائولا یعقوبیان داشتند که نشان از استیصال، اضطراب و ناراحتی او داشت. پس از آن کلیپی از پشت صحنه مصاحبه پائولا یعقوبیان با سعد حریری توجه کاربران را جلب کرد و در فضای مجازی خبرساز شد.

ادعای کاربران در رابطه با فیلم بدین گونه بود:

"در این کلیپ پائولا یعقوبیان که به عنوان مجری در برنامه مصاحبه سعد حریری با شبکه المستقبل حاضر بود خطاب به افسر سعودی می‌گوید: حداقل گوشی حریری را به او بازگردانید! و افسر سعودی در جواب او می‌گوید: گوشی به او نخواهیم داد!"

البته مجری المستقبل ماجرا را به‌گونه‌ای دیگر تعریف می‌کند. او با انتشار ویدئوی جنجالی مذکور در اینستاگرام به برداشت های کاربران از فیلم پخش شده در پشت صحنه مصاحبه واکنش نشان داده و نوشته است: "این همان ویدیویی است که روز گذشته منتشر شد و من از همکار سعودی ام در خصوص مساله تاخیر صدا هنگام پخش در ماهواره سوال کردم. سخن من درباره تلفن و تماس با بیروت در خصوص هماهنگی پیرامون چگونگی بازگشت به مصاحبه پس از آنتراک (فاصله میان برنامه) برای جلوگیری از تاخیر در برنامه بود".

پیش از این مصاحبه، شنیده‌ها و شواهد حاکی از حصر سعد حریری در عربستان بود. البته رفتار و حرکات مرموز سعد حریری همچنان باعث شک و تردید کاربران درباره حصر او در عربستان است و تکذیب این فیلم توسط یعقوبیان نمی تواند حجتی برای محصور نبودن حریری باشد. به نظر می‌رسد سعودی ها حتی نتوانستند یک مصاحبه را مدیریت کنند!  

فیلم جنجال‌برانگیز از پشت صحنه مصاحبه سعد حریری

 

انتهای پیام/

حصر سعد حریری در عربستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیلم جنجال‌برانگیز از پشت صحنه مصاحبه سعد حریری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..